מה מרחיק יונים ?

תוכן עניינים

פתרונות להרחקת יונים

אז מה מרחיק יונים? זו שאלה שמטרידה הרבה אנשים , אנחנו כאן בכדי לספק לכם את התשובות לכל השאלות שלכם בנושא . אז קבלו כמה פתרונות להרחקת יונים לקיץ במחיר שפוי מהמדבירים שלי!

רגע לפני שאתם מתקשרים להזמין הרחקת יונים חשבנו שתשמחו לדעת לגבי השיטות השונות בהן ניתן להשתמש בכדי להרחיק את היונים מביתכם , במאמר שבעמוד זה נפרט וניתן לכם את הידע הנדרש כדי לדעת איך להתמודד עם היונים , ואיך בעצם מתבצעת הרחקת יונים . 

זקוקים למרחיק יונים? זה המקום המתאים 
כל שיטות הרחקת היונים – אלקטרוני/אולטרה-סוני/רשתות וכו'
התחייבות ל100% הצלחה בהרחקת היונים 
שירות מעולה 
החל מ-40 ש"ח למטר
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית
חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ בהרחקת יונים הרחקת יונים

מעוניינים לקבל פרטים? מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם תכף ומיד:

[leadercf7 campid="5546"]

פתרונות להרחקת יונים לקיץ

הרחקת יונים הקיץ מגיע ועמו מתחילה הבעיה המטרידה. חשוב להרחיק אותן מסביבת המגורים כיוון שהן מפיצות מחלות המסוכנות לבריאות האדם וכמו כן הן מהוות מפגע רעש ויוצרות לכלוך רב. 

הלשלשת שלהן מכילה חיידקים וטפילים רבים העלולים לגרום להתפרצות מחלות קשות וגם על גופן מסתתרים טפילים רבים כמו פשפשים וכינים. 

כמו כן, הלשלשת חומצית ולכן היא פוגעת ברכוש ומותירה סימנים על קירות הבתים, מפגע קשה לניקוי שמוריד את ערך הנכס. 

לכן, חשוב עם תחילת הקיץ לטפל במטרד באמצעות חברה מקצועית להרחקת יונים. יש בשוק מגוון פתרונות  לכן חשוב להזמין איש מקצוע מנוסה כדי לקבל ייעוץ ולהתאים את הפתרון הנכון ביותר עבור הלקוח.

פתרונות להרחקת יונים

כאמור, ישנם מגוון פתרונות יעילים להרחקת יונים כמו דוקרנים אותם ניתן להתקין על אדן החלון או על מעקות המרפסת והגג, חוטי תיל דקים עם מתח חשמלי שגורמים ליונים לנוס מהמקום ולא לשוב אליו, והתקנת רשת ייעודית המונעת את כניסת היונים למקומות מסתור כמו מסתורי כביסה ובין חללי המבנה. 

חשוב להדגיש כי ישנם פתרונות הומניים כמו רשת להרחקה אך יש בשוק גם שיטות הנחשבות לאכזריות כמו המתה מבוקרת באמצעות חומרי הדברה רעילים. מומלץ להעדיף את הפתרונות הירוקים וההומניים שתורמים להרחקה מהמקום ללא צורך בהמתה או פגיעה באוכלוסייה. 

כמו כן, חשוב לזכור כי הדברה באמצעות רעלים עלולה לגרום לנזק לסביבה ולהרעלת חיות.

בוחרים במדבירים שלי!

בנוסף לפתרונות כמו רשת ודוקרנים ניתן למצוא בשוק מוצרים חשמליים כמו מרחיק יונים אלקטרוני להרחקת יונים שמסנוורת את עיני היונה וישנם פתרונות נוספים כמו מכשירים אולטרה-סונים שיוצרים רעש המפחיד את היונה וגורם להנסתה מהמקום , אך אין תחליף לרשת נגד יונים המהווה מחסום בלתי חדיר עבורן, כל עוד ההתקנה נעשתה על ידי בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים. 

יודגש כי רשת להרחקת יונים היא הפתרון הטוב והעמיד ביותר , הרשת מונעת את כניסת היונים למקומות חבויים ונסתרים כך שהיונה מחפשת מקום אחר לקנן בו והדיירים זוכים לפתרון קבוע ויעיל לאורך שנים.


פתרונות_להרחקת_יונים

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו