הדברה בגוש דן

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה בגוש דן

תושבי גוש דן, מחפשים חברת הדברה מקצועית? הגעתם למקום הנכון. אצלנו במדבירים שלי תוכלו למצוא הדברה בגוש דן, הדברה מקצועית על ידי מדביר מנוסה ומוסמך בעל רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה, אצלנו גם תקבלו אחריות מלאה בכתב בסיום כל הדברה עם התחייבות מלאה לטיפול בבעיה.

בשנים האחרונות ניתן לראות בגוש דן בניינים רבי קומות הכוללים גינות. הדברה בגוש דן נחוצה על מנת להרחיק מזיקים שונים מהגינות וליהנות מאיכות חיים. לצורך כך, חשוב ביותר להזמין מדביר מקצועי אשר יבחר את שיטת ההדברה המתאימה ביותר במטרה לבצע הדברה איכותית אשר תחזיק מעמד לאורך זמן רב.

זקוקים למדביר מקצועי בגוש דן? אנחנו כאן בשבילכם!
הדברות מתקדמות ויעילות מכל הסוגים ולכל הבעיות
 עם התחייבות לטיפול בבעיה
אנו מבצעים הדברה כנגד כל סוגי המזיקים
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית
חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר לאלפי לקוחות בגוש דן להיפטר מהמזיקים עם פתרונות יעילים ושירות מקצועי.הדברה בגוש דן

מעוניינים לקבל פרטים? מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם תכף ומיד:

[leadercf7 campid="5546"]

עבודות שביצענו לאחרונה בגוש דן

אנו מספקים שירותי הדברה בגוש דן כבר למעלה מ-15 שנים ותמיד משאירים את לקוחותינו עם חיוך ועם ראש שקט בידיעה שהם יכולים להסיר חשש מבעיות המזיקים שלהם , לפניכם טבלה המציגה את חלק מאלפי בעיות המזיקים שאנו במדבירים שלי פתרנו לתושבי גוש דן כמו גם את אופן ההדברה ועלות השירות :

Attention: The internal data of table “78” is corrupted!

ביצוע הדברה בגינה בגוש דן

אם אתם מתגוררים בבניינים רבי קומות ובהם גינה מטופחת, הרי קיימת חשיבות רבה לבצע הדברה בגוש דן בגינה. במרכז תל אביב ניתן למצוא לא מעט בניינים רבי קומות ובהם גינה אשר יכולה לפרוח אבל עשויים להסתתר בה מזיקים שונים אשר משבשים את היופי של הגינה. מה חשוב לדעת על ביצוע הדברה בגינה? 

רגע לפני העונה החמה: לחרקים תפקידים שונים והם עשויים לגרום לגינה שלכם נזקים ועל כן ראוי להיות מוכנים בתקופת הקיץ הגינה מתחילה להתמלא במזיקים שונים ולכן רגע לפני העונה החמה ראוי לבצע הדברה. ההמלצה היא לבצע את ההדברה אחרי עונת החורף ולא לחכות לעונת הקיץ. כאשר יגיע הקיץ, תוכלו ליהנות מגינה ללא מזיקים. 

הדברה מקצועית: אם אתם מגדלים בגינה שלכם עצי פרי ומעוניינים לשמור עליהם מפני מזיקים, הרי יש חשיבות רבה לבצע הדברה מקצועית.

 

שיטות הדברה בגוש דן

אם אתם מעוניינים לבצע הדברה בגוש דן בגינה שלכם על מנת להתמודד עם בעיית המזיקים, הרי כדאי לדעת כי קיימים כיום מגוון פתרונות כמו הדברה כימית או הדברה ירוקה. על מנת לדעת באיזה שיטה לבחור חשוב להקפיד על הפרמטרים הבאים: 

התאמה לסוג המזיק: על מנת לבחור בין הדברה כימית או ירוקה, חשוב ביותר להתאים את ההדברה לסוג המזיק. 

שמירה על הסביבה: כאשר מדובר על הדברה ירוקה, הרי ההדברה לא תפגע בסביבה ומזיקים האחרים. לעומת זאת, כאשר מדובר על הדברה כימית, הרי יש שימוש בחומרים כימיים אשר מטרתם לפגוע בסביבה. 

טיפול נקודתי: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבצע טיפול נקודתי על מנת להטמיע את החומרים דרך הקרקע. 

שתילה של צמחים: על מנת להימנע משימוש בחומרים כימיים אפשר לשתול צמחים בגינה כמו רוזמרין או עירית במטרה להרחיק מזיקים שונים ולחסוך את פעולת ההדברה.

הזמנת חברת הדברה מקצועית בגוש דן

מזיקים שונים עשויים להתפשט בחצר לעתים קרובות ולכן לא כדאי להיות שאננים אלא לטפל בתופעה כאשר אתם מבחינים בה על מנת למנוע מצב בו המזיקים משתלטים על הגינה שלכם. במקרה בו זיהיתם מזיקים שונים בגינה, יש להזמין שירות הדברה בגוש דן הכולל בין היתר: 

זיהוי מוקד נגיעות:  על מנת לבצע הדברה יעילה, מדביר מקצועי יבחן את מוקד הנגיעות ממנו המזיקים מגיעים. שימו לב, במרבית המקרים המוקד יהיה באזורים לחים אשר מהווים תנאי התפתחות טובים למזיקים. 

סוג חומר ההדברה: סוג חומר ההדברה יקבע בהתאם למזיקים השונים בגינה. 

התחשבות בבעלי חיים המצויים בגינה: בגינה ניתן למצוא לא מעט בעלי חיים כמו חתולים או בעלי חיים אחרים. המדביר יעשה שימוש בחומרי הדברה ירוקים שאינם מזיקים לסביבה. 

תקן של המשרד להגנת הסביבה: נוסף על כך, מדביר מקצועי יבצע הדברה בהתאם לתקנים של המשרד להגנת הסביבה. כך תוכלו לדעת כי מדובר בחומרים מאושרים. 

מדביר מוסמך: מדביר מוסמך צריך להיות רשום ברשימת המדבירים וכן להקפיד לעבור קורסים שונים בנושא על מנת להיות עם היד על הדופק. 

יומן פעילות: על המדביר להגיע עם יומן פעילות ולתעד את פעילות ההדברה כולל רישום של חומרי ההדברה אשר מפרט את התכשירים השונים והחומרים וסוג המזיק וכן חתימה של המדביר.

 

שאלות ותשובות בנושא הדברה בגוש דן

אנו משתדלים לתת ללקוחותינו את המענה המהיר ביותר, ברוב המקרים יהיה ניתן להזמין כבר לאותו היום.

האחריות שאנו מספקים היא עד הקיץ הבא או עד החורף הבא (אם ההדברה נעשתה בחורף), אף הריסוס מחזיק לזמן רב יותר, במקרה הצורך של ביקור נוסף בתקופת האחריות הביקור יהיה ללא עלות.

כמובן, אנו מספקים את שירותינו לכל סוגי הלקוחות – פרטיים עסקיים ומוסדיים.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו