הדברה בקרית גת

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה בקרית גת

תושבי קרית גת, זקוקים למדביר מקצועי בעיר שידאג להיפטר מכל בעיות המזיקים בבית ובעסק שלכם? אנחנו במדבירים שלי מספקים שירותי הדברה בקרית גת, המדבירים שלנו יבצעו את כל שירותי ההדברה בקרית גת מהדברת מזיקים ירוקה ועד לכידת עכברים או נחשים בשעת הצורך ויגיעו במהירות לכל מקום בקרית גת ובכל שעה בשביל לסייע בכל בעיית מזיקים שנתקלתם בה. הזמינו עכשיו הדברה בקרית גת והיפטרו מהמזיקים.

בישראל לפחות כמה חודשים בשנה יש טמפרטורות גבוהות מהרגיל, דבר אשר גורם למזיקים ומכרסמים שונים לצאת מהמחבוא שלהם ולחפש אחר מזון ומקורות קרים יותר. חודשים יוני – ספטמבר נחשבים לחודשים בהם תראו כמות נכבדה של מזיקים ולכן חשוב להקפיד על הדברה בקרית גת.

זקוקים למדביר מקצועי בקרית גת? הגעתם למקום הנכון!
טיפול בכל סוגי המזיקים
 עם התחייבות ל-100% אחריות בכתב
זמינות 24/7 והגעה מהירה
מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית
חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בקרית גת להיפטר מהמזיקים בבית ובעסק.הדברה בקרית גת

מעוניינים לקבל פרטים? מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם תכף ומיד:

[leadercf7 campid="5546"]

עבודות שביצענו לאחרונה בקרית גת

אנחנו במדבירים שלי מספקים לתושבי קרית גת את כל סוגי ההדברה הקיימים בשוק ההדברה, המדבירים שלנו פועלים בעיר כבר למעלה מ-15 שנה כשבמהלך תקופה זו ביצענו פעמים רבות מגוון רחב של שירותי הדברה עבור תושבי העיר תוך הקפדה על מתן שירות איכותי.
לפניכם טבלה המציגה את חלק מפעולות ההדברה שביצענו לאחרונה בקרית גת כמו גם את עלות השירות:

Attention: The internal data of table “89” is corrupted!

מהי האחריות על הדברת תיקנים?

התיקנים כבר הפכו אורחים קבועים בבית שלכם? כדאי לדעת כי קיימים סוגים שונים של תיקנים במסגרת הדברה בקרית גת וכעת נפרט על ההבדלים השונים ועל חודשי האחריות: 

תיקן אמריקאי: התיקן האמריקאי נחשב למוכר וגודלו גדול. הוא מגיע דרך הפתחים של הביוב ונהוג לבצע הדברה על מנת להרחיקו. האחריות עבור הדברת תיקן אמריקאי של 6 חודשים עד שנה. על מנת להימנע מהגעה של תיקן אמריקאי ההמלצה היא להדביר את הביוב והשטחים המשותפים בבניין. 

תיקן גרמני: בהשוואה לתיקן אמריקאי, התיקן הגרמני קטן יותר וצבעו חום בהיר.  ברוב המקרים הוא לא מגיע דרך הצנרת לבית אלא דרך קרטונים נגועים של מוצרי מזון ובוחר להיות באזורים חמים כמו למשל בר מים או ליד המקרר.  על הדברה של תיקן אמריקאי לא נהוג לתת אחריות, אך כאשר בוצעה הדברה בתוספת של ג'ל , במקרה הזה תינתן אחריות לתקופה של 3- 6 חודשים. 

כך או אחרת, טרם הזמנת חברת ההדברה חשוב  ביותר לשוחח טלפונית עם המדביר על מנת להסביר לו באיזה תיקן מדובר וכך תהיה באפשרותו לבחור את חומר ההדברה המתאים ולהעריך את תקופת האחריות.

 

הדברה ירוקה לגינה

בעת ביצוע הדברה בקרית גת ניתן לבצע גם הדברה ירוקה לגינה.  בשנים האחרונות ניתן לראות רבים עושים שימוש בהדברה ירוקה . כעת נמנה את ההבדלים בין ההדברה הירוקה לבין הדברה כימית: 

קצב התפרקות החומרים: בניגוד להדברה כימית הכוללת שימוש בחומרים כימיים המתפרקים לאורך זמן ארוך יותר, זמו התפרקות החומרים בהדברה ירוקה קצר יותר. 

חומרים שאינם כוללים רעלים:  הדברה ירוקה כוללת שימוש בחומרי הדברה המופקים מתמציות של צמחים ואינם מזיקים בשל העובדה כי הם מתפרקים תוך זמן קצר. 

חומרים ידידותיים לסביבה: החומרים הירוקים נחשבים ידידותיים יותר לסביבה. 

לא מזיקים לבעלי חיים: בהשוואה לחומרי הדברה כימיים, חומרי הדברה ירוקה אינם מזיקים לבעלי חיים. אם בעלי חיים מסתובבים בגינה, הרי אפשר להוציאם לזמן קצר ואחר כך להחזירם לגינה ללא כל חשש מפני הרעלה- אין מדובר על חומרים המזיקים לבעלי חיים .

איך תדעו כי מדובר בהדברה מקצועית?

בבואכם להזמין שירותי הדברה בקרית גת, עליכם לבחור את חברת ההדברה המקצועית והטובה ביותר. היום ישנן חברות רבות, אך לשאלה כיצד תבחרו את החברה הטובה ביותר, התשובה היא באמצעות מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם לקבל את ההחלטה: 

מהי שיטת ההדברה: בבואכם להזמין חברת הדברה חשוב ביותר לשאול את החברות השונות מהי שיטת ההדברה בה יבחרו לעשות שימוש. ישנן מספר שיטות הדברה כמו הדברה כימית, הדברה אלקטרונית ועוד. כל חברה תבחר את השיטה המתאימה ביותר בהתאם לסוג המזיק. 

הצעת מחיר: עוד דבר, חשוב  ביותר לבחור חברת הדברה אשר מציעה לכם הצעת מחיר מקובלת בהתאם למחיר בשוק. שימו לב, חברה אשר תציע לכם הצעת מחיר נמוכה מהרגיל תהיה חברה אשר לא תהיו רוצים לשכור את שירותיה מחשש כי החברה אינה מציעה שירותים איכותיים כתוצאה מהבחירה במחירים מוזלים. 

אישור מטעם המשרד להגנת הסביבה: נוסף על זאת, חברת הדברה מקצועית תהיה חברה אשר תהיה בעלת אישור מטעם המשרד להגנת הסביבה וכל חומרי ההדברה בהם תעשה שימוש הינם חומרים מאושרים.

 

שאלות ותשובות בנושא הדברה בקרית גת

ביצענו מאות עבודות הדברה בקרית גת וסייענו לתושבי קרית גת להיפטר ממגוון בעיות מזיקים שנתקלו בהם לאורך כל שנות פעילותינו בעיר.

כמובן, אנו מספקים אחריות לכל הדברה שתקפה לכל תקופת החורף והקיץ הקרובים.

בהרבה מקרים יש שיטות פעולה שמתאימות בדיוק למצב הנדרש, בכל אופן מומלץ להתייעץ עם מדביר לפני כן.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו