הדברת תיקן גרמני

תוכן עניינים

הדברת תיקן גרמני

יש לכם בעיית מזיקים בבית? נתקלתם בתיקן הגרמני החמקמק? אתם בטח זקוקים לשירות של חברת הדברה מקצועית. המדבירים שלי מבצעים הדברת תיקן גרמני בכל סביבה. השירות שלנו ניתן בפריסה ארצית וסביב השעון. התקשרו עכשיו ונפתור לכם את בעיות התיקנים באחריות.

הדברת תיקן גרמני מחייבת אתכם לשכור את השירות של חברת הדברה מקצועית על מנת לטפל בשורש הבעיה. בשונה מתיקן אמריקאי, תיקן גרמני מסתתר במקומות שונים ורק חברה מקצועית תדע למנוע את ההגעה שלו.

צריכים שירותי הדברת תיקן גרמני? פה זה המקום
הדברת תיקן גרמני בשיטות המתקדמות ביותר לבעיות מגוונות

התחייבות ל100% הצלחה בטיפול בבעיה
אנו מבצעים הדברה כנגד כל סוגי המזיקים
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית
חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות להיפטר מטרמיטים בשיטת הדברת תיקן גרמני שלנוהדברת תיקן גרמני

מעוניינים לקבל פרטים? מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם תכף ומיד:

[leadercf7 campid="5546"]

פעולות הדברת תיקן גרמני שביצענו לאחרונה

אצלנו בחברת המדבירים שלי מספקים שירותי הדברת תיקן גרמני כבר שנים רבות. תיקנים, טרמיטים או נדלים, אנחנו מבצעים את כל סוגי ההדברות. אנחנו מספקים מספר רב של הדברות, נגד תיקן גרמני, יעילות המספקות פתרון לבעיה, ונפטרות מהתיקנים לצמיתות.

בטבלה הבאה ישנן חלק מפעולות הדברת תיקן גרמני שביצענו על מנת שתוכלו לראות את הפעולה ומחיר ההדברה:

Attention: The internal data of table “114” is corrupted!

מורכבות הדברת תיקן גרמני

רבים אינם מודעים לעובדה כי הדברת תיקן גרמני מורכבת יותר בהשוואה להדברה של תיקן אמריקאי ולכן נדרשת מעורבות של חברת הדברה מקצועית בתחום

רמת נגיעות גבוהה: נדרשת מעורבות של חברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום, זאת בשל רמת הנגיעות הגבוהה. רק חברה מקצועית בתחום תדע להפחית את רמת הנגיעות הגבוהה באמצעות שימוש בחומרי הדברה איכותיים המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

עבודת הדברה מהירה: יתרה מזאת, על אף העובדה כי מדובר בהדברה מורכבת, חברה מקצועית תדע לבצע את ההדברה על הצד הטוב ביותר בלי לפגוע בשגרה שלכם.

זמינות 24 שעות ביממה: אם גיליתם תיקן גרמני בשעות הלילה המאוחרות, אתם יכולים להיות בטוחים כי חברת הדברה מקצועית תגיע אליכם על מנת לבצע את ההדברה תוך הקפדה על מקצועיות.

היכן מסתתר תיקן גרמני

הדברת תיקן גרמני על ידי חברת הדברה מקצועית בתחום תאפשר לכם להיות רגועים ולדעת כי התיקנים יצאו ממקום המסתור שלהם וכך לא תראו אותם יותר. היכן מסתתר התיקן הגרמני?

מבנה סגור: במרבית המקרים, התיקן הגרמני ימצא בתוך מבנים סגורים ולכן חשוב ביותר לא לנסות ולבצע הדברה בצורה עצמאית אלא לקרוא מיד לשירות של חברת הדברה מקצועית על מנת לקבל שירות איכותי מהמעלה הראשונה.

מקום חם ולח: נוסף על זאת, תיקן גרמני ימצא גם במקומות חמים ולחים כמו למשל חדרי שירותים או המטבח.

חריצי קירות: את התיקן הגרמני ניתן למצוא בחריצי קירות במקומות סגורים ולכן חשוב ביותר לבצע הדברה על ידי חברת הדברה מקצועית בתחום.

לא ניתן למצוא את התיקן הגרמני בביוב: בניגוד לתיקן אמריקאי, לא ניתן למצוא את התיקן הגרמני בביוב.

התיקן הגרמני נמשך בעיקר לשאריות של מזון ולכן חשוב ביותר להימנע להשאיר מזונות על השיש במטרה לא לראות תיקן גרמני במטבח. אם תקפידו על כך, הרי תפחיתו את הסיכוי לראות את התיקן הגרמני במטבח שלכם ותוכלו לנשום לרווחה.

איך מתבצעת הדברה של תיקן גרמני

בשנים האחרונות ניתן לראות את המלחמה של חברות הדברה בתיקן הגרמני זאת בשל העובדה כי התיקן הגרמני פיתח עמידות לחומרי ההדברה המוצעים כיום על ידי חברות ההדברה. עם זאת, הדברת תיקן גרמני מתבצעת באמצעות שיטות שונות אשר נפרט כעת:

פיתיונות ג'ל: שיטה להדברה של תיקן הגרמני היא שימוש בפיתיונות שונים אשר ניתן לשים אותם במקומות שונים בהם מבחינים בתיקן הגרמני לרבות משטחי עבודה ועד רצפה וגם בתוך חריצים שונים. הג'ל כולל בין היתר עמילן תירס רעיל אשר מושך את התיקן לאכול וכך תוכך זמן קצר ניתן להיפטר מהתיקן הגרמני

מלכודת פרומון דביקה: שיטה נוספת היא שימוש במלכודת פרומון דביקה. מדובר במלכודת אשר מושכת את התיקן וגורמת לו להידבק למלכודת ללא כל יכולת לברוח.

כך או אחרת, רק חברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום תדע לבחור את השיטה המתאימה ביותר להדברה של תיקן גרמני בהתאם לרמת הנגיעות ואמצעי ההדברה השונים המוצעים כיום. ככל שתבחרו להיעזר בחברת הדברה מקצועית ובה מדבירים בעלי ניסיון רב, כך תוכלו להיות רגועים יותר ולדעת כי הם בחרו את השיטה הטובה והמומלצת ביותר ולא תראו יותר את התיקן הגרמני בשום מקום.

שאלות ותשובות בנושא הדברת תיקן גרמני

תיקן גרמני אוהב שאריות מזון ומקומות חמים ולחים.

הדברת תיקן גרמני היא איננה כמו הדברת תיקן רגיל, יש להוועץ במדביר מוסמך על מנת לטפל בבעיה.

לגמרי, המדבירים שלנו במדבירים שלי נמצאים בזמינות 24/7 , ובהגעה מהירה לכל מקום בארץ.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו