לוכד עכברים באריאל

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים באריאל

יש לכם בעיית עכברים? צריכים הדברת מכרסמים מכל סוג לבית, לחצר או לעסק? המדבירים שלי מספקת את כל פתרונות המכרסמים באריאל. אם ראיתם עכבר בבית או בחצר המדבירים שלנו כאן לשירותכם. לוכד עכברים מקצועי ויעיל עם אחריות ללכידת העכבר. הזמינו עכשיו לוכד עכברים לטיפול יסודי בבעיה. אצלנו ניתן גם לזמין לוכד חולדות מיומן.

אין דבר אשר מפתיע אתכם יותר ממראה של עכבר בבית. אם אתם מוצאים את עצמכם פותחים את מגירת הסכום או את הארון במטבח ומבחינים בעכברים, הרי חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים באריאל. המפגש עם העכברים עשוי לעורר פחד ובהלה וגם תסכול. עם זאת, העכברים לא חייבים להיות אורחים קבועים בבית שלכם, אלא אפשר ללכוד אותם באמצעות לוכד מקצועי.

מחפשים לוכד עכברים באריאל? המדבירים שלי כאן בשבילכם
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 התחייבות ללכידת המזיק 
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות באריאל להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים באריאל

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה באריאל

באתר המדבירים שלי תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של שירותי הדברה ולכידה, בין היתר גם שירות לוכד עכברים באריאל. השירות שלנו מסופק בזמינות תמידית ובכל ימות השנה. השירות מבוצע על ידי לוכד עכברים מנוסה שביצע לאורך שנות פעילותו פעולות לכידת עכברים רבות באריאל וסיפק פיתרון לבעיות המכרסמים של לקוחותינו בעיר.

בטבלה הבאה תוכלו לראות את חלק מפעולות הלכידה שביצענו עבור תושבי אריאל:

Attention: The internal data of table “155” is corrupted!

למה כדאי להרחיק עכברים?

הבחנתם בעכברים בבית? במידה וכן חשוב ביותר להרחיק את העכברים באמצעות אמצעי לכידה שונים. לשאלה למה כדאי להרחיק עכברים- הנה מספר סיבות:

כושר הישרדות: באמצעות כרסום חפצים שונים בבית, העכברים הם בעלי כושר הישרדות ולכן חשוב ביותר לבצע הרחקה באמצעות לכידה. לוכד עכברים באריאל יגיע עם אמצעי הלכידה המתאים ביותר ויאפשר לכם להירגע ולדעת כי לא תראו יותר עכברים בסביבה וכך לא תצטרכו להיות במתח שמא עכברים מסתובבים בבית שלכם.

כרסום אריזות מזון: נוסף על זאת,  העכברים ידועים ביכולת הכרסום שלהם. ביכולתם של עכברים לכרסם רהיטים, מסמכים שונים וגם צעצועים. נוסף על זאת, ביכולתם של העכברים לכרסם גם חוטי חשמל וכך לגרום לפגיעה משמעותית במערכת החשמל.

העברה של מחלות: יתרה מכך, העכברים יכולים להעביר מחלות רבות כמו עכברת וגם טיפוס ולכן אם אתם לא רוצים להגיע למצב שבו אתם תזדקקו לקבלת טיפול רפואי, הרי כדאי למהר ולהרחיק את העכברים כמה שיותר מהר על ידי לוכד מקצועי.

איך אפשר להרחיק את העכברים בלי לגרום למותם?

בשנים האחרונות ניתן לראות שיטות לכידה שונות אשר נחשבות הומניות בהשוואה לשיטות לכידה אחרות. לוכד עכברים באריאל יעשה שימוש בשיטה המתאימה בהתאם לכמות העכברים, מבנה הדירה. אם אין לכם רצון לראות עכברים בבית, הרי ישנן מספר פעולות אשר תוכלו לעשות:

חיפוש סימנים של העכבר בבית: ישנם מספר סימנים אשר עשויים להעיד על הימצאות של עכבר בבית כמו למשל גללי צואה וסימנים של שתן. 

איתור מקום המסתור של העכברים: לוכד עכברים מקצועי ידע כיצד לאתר את מקום המסתור של העכברים בשל היכרות עם אורח החיים שלהם והיכולת לזהות את הסימנים השונים.

שחרור העכבר בטבע: באמצעות מלכודת כלוב הנחשבת הומנית, הלוכד יבצע את הלכידה ולאחר מכן ישחרר את העכבר בטבע.

כמה זמן עכברים מתים לאחר אכילת הרעל?

כאשר מדובר על בחירת מלכודת הכוללת הצבה של תיבות האכלה הכוללות רעל על ידי לוכד עכברים באריאל, חשוב לדעת את כל הפרטים על תיבות האכלה על מנת למנוע מצב בו ילדים או בעלי חיים יהיו חשופים לחומרים רעילים. שימו לב, חשיפה של ילדים או בעלי חיים לחומרים רעילים אשר נועדו ללכידה של עכברים עשויה לסכן את בריאותם ולכן במקרה של חשיפה חשוב ביותר לפנות לקבלת טיפול רפואי. 

עם זאת, כאשר אתם בוחרים לוכד עכברים מקצועי, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה כי הוא יבצע את הלכידה תוך הקפדה על משנה זהירות אשר תכלול את השלבים הבאים:

מספר ימים: לשאלה כמה זמן לאחר הנחת הרעל העכברים מוצאים את מותם, התשובה היא כי הם מוצאים את מותם תוך 2- 4 ימים ואין מדובר על מוות מיידי. לחומרים הרעילים לוקח מספר ימים לחדור לקיבה שלכם ולגרום להרעלה של העכברים

פינוי פגרים: לאחר איסוף תיבות האכלה אשר כוללות רעל, חשוב ביותר לוודא כי לא נשארו פגרים. שירות של פינוי פגרים צריך להתבצע כמה ימים לאחר מכן על מנת לא להשאיר את הפגרים בסביבה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים באריאל

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו באריאל במהירות המרבית, הזמן הממוצע של הגעת לוכד עכברים עומד על כ-30 דקות.

כן, אנחנו מבצעים שירותים כבר שנים רבות באזור ומכירים היטב את כל סוגי המזיקים.

המחיר של לכידת עכבר נקבע לפי שעת הקריאה ללוכד ובהתאם לכמות הסריקות שנדרשו לבצע על מנת ללכוד את העכבר.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו