לוכד עכברים באשדוד

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים באשדוד

שירותי לכידת עכברים לא עושים אצל כל אחד, רק לוכד מוסמך, מקצועי ומיומן יבטיח תוצאה מיטבית. זה הזמן לשכור את שירותיו של לוכד עכברים מקצועי של חברת הדברה ותיקה. לוכדי העכברים שלנו יגיעו במהירות לכל הקריאות של כל סוגי הלקוחות. אנו שולחים לוכד מקצועי שיגיע מהר וילכוד את המזיק בדייקנות. הזמינו עכשיו שירות לוכד עכברים באשדוד דרך פורטל המדבירים שלי.

עכברים נחשבים למכרסמים קטנים- המשקל שלהם מגיע ל 20 גרם בממוצע. ממדי הגוף של העכברים הופכים אותם למהירים במיוחד ונוסף על כך העכברים בעלי יכולת הישרדות. עם זאת, קשה ביותר לתפוס עכברים ללא סיוע של לוכד עכברים באשדוד.

זקוקים ללוכד עכברים באשדוד? הגעתם למקום הנכון
לכידות יעילות ומהירות ושירות מקצועי
 עם התחייבות ללכידת העכבר
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות באשדוד להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים באשדוד

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה באשדוד

חברת ההדברות המדבירים שלי מספקת שירותי הדברה בעיר שלכם. לתושבי אשדוד אנו מציעים שירותים רבים כמו לוכד חולדות ושירותי הדברה נגד מזיקים שונים, בנוסף תוכלו לקבל גם שירות לוכד עכברים באשדוד. את שירות לוכד העכברים אנו מספקים כבר מעל עשור בעיר כשבמהלכו ביצענו פעולות לכידה רבות עבור לקוחותינו התושבים תוך הקפדה על הגעה מהירה ולכידה יעילה.

הנה טבלה הכוללת את חלק מפעולות לכידת העכברים שביצענו לאחרונה באשדוד:

Attention: The internal data of table “165” is corrupted!

כיצד לוכד עכברים מבצע לכידת עכברים?

אם ראיתם עכברים בבית, הרי ההמלצה היא לא לנסות ללכוד את העכברים לבד באמצעות מלכודות ביתיות אלא להזמין את השירות של לוכד עכברים באשדוד. לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום יסייע בלכידה בצורה הטובה ביותר.

מה כוללת הלכידה:

לכידה בטוחה באמצעות מלכודת מתאימה: למעשה, לוכד עכברים המגיע לבית שלכם הינו איש מקצוע אשר יש לו את היכולת לבצע את הפעולה בצורה בטוחה בשל הידע הרב אשר צבר במהלך השנים וכך לא תהיו חשופים לסיכונים שונים כמו העברת מחלות או סכנה של כרסום חפצים שונים על ידי העכברים בבית. ביכולתו לבחור את המלכודת המתאימה ביותר בהתאם לכך ולאפשר לכם להיות רגועים ולדעת כי לא תראו עכברים בבית ולא תחששו יותר.

סקירה מקיפה: לוכד עכברים מקצועי מבצע סקירה מקיפה של המקום על מנת לדעת היכן להניח את המלכודת אשר באמצעותה הוא יבצע את הלכידה של העכבר. ישנם סימנים שונים כמו גללי צואה או סימנים של שתן באמצעותם הוא יכול להבחין בהימצאותם של העכברים בבית.

שימוש ברעל: ישנם מקרים בהם לוכד עכברים יבחר לעשות שימוש ברעל על מנת לבצע את הלכידה. במקרה בו מדובר על רמת נגיעות משמעותית והמקום מסתור של העכברים בחוץ, הרי יהיה ניתן לעשות שימוש ברעל.

אילו סוגי מלכודות קיימות ללכידת עכברים?

לוכד עכברים באשדוד יהיה בקיא במגוון רחב של מלכודות מסוגים שונים. ניתן לחלק את המלכודת לסוגים שונים וכעת נפרט:

מוות מידי: ישנן מלכודות כמו מלכודת קפיץ או מלכודת חשמלית אשר גורמות למוות מידי של העכברים. מדובר במלכודת בהן מניחים פיתיון והמלכודת נסגרת תוך כמה שניות והתוצאה היא מוות מידי.

סבל ארוך עבור העכברים: נוסף על זאת, ניתן למצוא גם מלכודת דבק. לוכדי עכברים אינם ממליצים לעשות בה שימוש בשל העובדה כי המלכודת אינה גורמת להרג מידי של העכבר אלא גורמת לו לרעוב במשך זמן מה עד מותו.

מלכודת הומנית: בהשוואה לסוגים השונים אשר הוצגו כאן, מלכודת הומנית נחשבת למלכודת ובה העכבר נתפס באמצעות פיתיון ומשוחרר לאחר מכן.

למה חשוב לשכור את השירות של לוכד עכברים בעל ניסיון רב?

חשוב לשכור את השירות של לוכד עכברים באשדוד אשר לו ניסיון רב. כעת נפרט את  הסיבות לכך:

מסלולי התנועה של העכברים: לוכד עכברים בעל ניסיון רב בתחום ידע לזהות את מסלולי התנועה של העכברים במטרה ללכוד אותם במהירות האפשרית.

יכולת התחמקות: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי ידע לזהות כיצד העכברים ינסו להתחמק מהמלכודת ובסופו של דבר ללכוד אותם.

בחירת מלכודת מתאימה: לוכד עכברים בעל ניסיון ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר המבוססת על רמת הנגיעות והמקום בו נמצאים העכברים.

זמינות: יתרה מכך, לוכד עכברים מנוסה יהיה בעל זמינות רבה ויגיע תוך זמן קצר, לרבות בסופי שבוע.

אמינות: יתרה מכך, לוכד עכברים מנוסה יפגין אמינות וימסור לכם את כל המידע החשוב ביותר. כאשר הוא ימסור לכם את כל המידע החשוב, תדעו כי בחרתם איש מקצוע אשר ניתן לסמוך עליו ותרגישו בטוחים יותר בידיעה כי הוא יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים באשדוד

המחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעה שבה הוזמן הלוכד וכמות הסריקות שנדרשו כדי לאתר את העכבר בשטח.

בוודאי, מגוון השירותים שלנו מסופקים בזמינות תמידית ובפריסה ארצית בעיר אשדוד.

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו במהירות המרבית באשדוד והסביבה, הזמן הממוצע שח הזמנה באזור עומד על כ-30 דקות.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו