לוכד עכברים באשקלון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים באשקלון

יש לכם עכבר בסביבת הבית או העסק? חייבים להיפטר מהעכברים אחת ולתמיד? זה הזמן לשכור את שירותיו של לוכד עכברים באשקלון של חברת הדברה מקצועית וותיקה. לוכדי העכברים שלנו יגיעו במהירות לכל הקריאות באשקלון של כל סוגי הלקוחות. לוכד מקצועי שיגיע מהר וילכוד את המזיק בדייקנות. במקרים שנוצר הצורך יציב גם מלכודות ותיבות האכלה. הזמינו עכשיו שירות לוכד עכברים באשקלון דרך פורטל המדבירים שלי.

אם ראיתם עכבר בבית שלכם במחסן או באחד החדרים, אין ספק כי מדובר בסיטואציה מלחיצה למדי. במקרה בו ראיתם עכבר, הרי יש להיעזר בשירות של לוכד עכברים באשקלון על מנת להרחיק את העכבר מהמקום. לוכד עכברים יעשה שימוש במבחר שיטות הרחקה במטרה לאפשר לכם לחזור לשגרה.

זקוקים ללוכד עכברים באשקלון? הגעתם למקום הנכון
לכידות יעילות ומהירות ושירות מקצועי
 עם התחייבות ללכידת העכבר
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות באשקלון להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים באשקלון

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה באשקלון

אצלנו בפורטל ההדברות המדבירים שלי תוכלו למצוא שירותי הדברה רבים כמו לוכד נחשים והדברת צרעות, בנוסף תוכלו לקבל גם שירות לוכד עכברים באשקלון. את שירות לוכד עכברים באשקלון אנו מספקים כבר מעל עשור כשבמהלכו ביצענו פעולות לכידה רבות עבור לקוחותינו תושבי העיר תוך הקפדה על הגעה מהירה ולכידה יעילה.

הנה טבלה הכוללת את חלק מפעולות לכידת העכברים שביצענו לאחרונה באשקלון:

Attention: The internal data of table “132” is corrupted!

איך תמנעו מהעכברים להגיע לבית שלכם?

אין ספק כי היתקלות בעכבר בשטח הבית אינה חוויה נעימה במיוחד אשר משאירה פחדים וחששות רבים. אם אתם רוצים להימנע ממצב בו תיתקלו בעכבר בבית, הרי ניתן לבצע מספר פעולות שונות אשר יסייעו לכם בכך:

הקפדה על איטום מקורות מזון: הידעתם? עכברים ובני אדם חובבים את אותם המזונות ולכן בבואכם למנוע את ההגעה של העכבר לבית שלכם, חשוב ביותר להקפיד על איטום מקורות מזון שונים. כאשר תקפידו על איטום מקורות מזון שונים לא תאפשרו לעכבר הגעה למקורות המזון שלכם. שימו לב, אם הבחנתם בחבילת מזון הכוללת סימני שיניים, הרי זה הזמן לקרוא לשירות של לוכד עכברים מקצועי.

הקפידו לשמור על הניקיון: נוסף על זאת, כדאי להקפיד לשמור על הניקיון על מנת להימנע מהשתלטות של עכברים על הסביבה הביתית. העכברים זקוקים לאספקה של מים ולכן ההמלצה היא לסגור את כל הברזים בבית ולדאוג לתקינותם של הברזים אם הבחנתם בברזים מטפטפים העשויים למשוך את העכברים לאזור. מה עוד כדאי לעשות? ההמלצה היא להקפיד על סילוק צמחייה ופסולת מסביב לגינה.

שימוש ברעל להרחקת עכברים

אחת השיטות הפופולריות להרחקה של עכברים היא שימוש ברעל. לוכד עכברים באשקלון אשר יבחר לעשות שימוש ברעל יהיה בקיא בסוגים שונים של  רעלים במטרה לבחור את הרעל המתאים ביותר. אילו רעלים נפוצים קיימים?

נוגדי קרישה: לוכד עכברים מקצועי בעיר אשקלון יבחר לעשות שימוש ברעלים נוגדי קרישה. אותם רעלים גורמים להיווצרות של שטפי דם הכוללים כאב ולחץ, כאשר הגסיסה נמשכת מספר ימים ובמהלכם העכבר מצוי בהכרה.

אלפא-כלורלוז (alpha-chloralose): רעל זה גורם לדיכוי של פעילות המוח, דבר אשר מוביל לירידה בטמפרטורות הגוף ולמוות. בני האדם אשר באים במגע עם הרעל עשויים לסבול מכאבי ראש, בחילה וסחרחורת. לעומת זאת, העכברים יאבדו את ההכרה תוך זמן קצר.

איך לבחור לוכד עכברים באשקלון?

בחירת לוכד עכברים באשקלון תכלול מספר פרמטרים חשובים שיש לתת את הדגש עליהם על מנת לבחור את לוכד העכברים המקצועי ביותר. כעת נציין מהם הפרמטרים החשובים בבחירה של לוכד עכברים אשר יש לבחון היטב טרם הזמנה של לוכד מקצועי:

רישיון: על לוכד עכברים בעיר אשקלון להציג לכם רישיון מטעם החברה להגנת הסביבה. במסגרת עבודתו לוכד עכברים עשוי לעשות שימוש ברעלים שונים במטרה ללכוד את העכבר והשימוש ברעלים נעשה אך ורק כאשר מדובר על לוכד עכברים מוסמך אשר לו רישיון.

התאמה של אמצעי לכידה: היום ניתן למצוא מספר אמצעי לכידה לצורך לכידה של עכברים. לוכד עכברים מקצועי יבצע בחירה מושכלת של אמצעי הלכידה השונים, בין אם מדובר על שימוש במלכודת קפיץ או שימוש במלכודת דבק. 

פינוי פגרים: במסגרת השירות של לוכד עכברים מתפקידו לבצע גם פינוי פגרים לאחר ביצוע לכידה. בבוא לבצע פינוי פגרים הוא יבחר באמצעים המתאימים ביותר על מנת לבצע את הפינוי בהצלחה רבה תוך דגש על בחירת אמצעים מתאימים ומהירות עבודה. 

אחריות על הלכידה: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי יעניק לכם אחריות על הלכידה וכך תוכלו לפנות אליו במקרה בו אתם מבחינים ברמת נגיעות גבוהה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים באשקלון

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו במהירות המרבית, הזמן הממוצע עומד על כ-30 דקות.

המחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעה שבה הוזמן הלוכד וכמות הסריקות שנדרשו כדי לאתר את העכבר.

בוודאי, מגוון השירותים שלנו מסופקים 24/7 גם בעיר אשקלון.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו