לוכד עכברים בבאר שבע

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בבאר שבע

מצאתם גללים של מכרסמים? נתקלתם בעכבר בבית או בעסק? רוצים להיפטר מהאורחים הלא רצויים אחת ולתמיד? הגיע הזמן לשכור את שירותיו של לוכד עכברים בבאר שבע דרך חברת ההדברה המדבירים שלי. לוכד העכברים שלנו יגיע במהירות לכל קריאה וילכוד את המזיק במהירות וביעילות תוך שימוש באמצעים מתקדמים. במקרה הצורך יציב גם מלכודות ותיבות האכלה. הזמינו עכשיו שירות לוכד עכברים בבאר שבע ותוכלו לישון בשקט.

אין ספק כי גילוי של עכבר בבית עשוי לגרום לאי נוחות ופחד מפני הימצאות של עכבר בבית. באמצעות לוכד עכברים בבאר שבע תהיה לכם האפשרות למנוע את הכניסה של העכבר לבית שלכם. לוכד עכברים מקצועי ידע לזהות את המסלול של העכבר וכך יאפשר לכם להרגיש בטוחים כי לא תראו יותר עכברים.

זקוקים ללוכד עכברים בבאר שבע? הגעתם למקום הנכון
לכידות יעילות ומהירות ושירות מקצועי
 עם התחייבות ללכידת העכבר
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בבאר שבע להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בבאר שבע

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בבאר שבע

אצלנו בפורטל המדבירים שלי תוכלו למצוא שירותי הדברה רבים, גם לוכד עכברים בין היתר גם בבאר שבע. את שירות לוכד עכברים בעיר אנו מספקים כבר מעל עשור כשבמהלכו ביצענו פעולות לכידה רבות עבור לקוחותינו תושבי העיר באר שבע תוך הקפדה על הגעה מהירה ולכידה יעילה. הזמינו לוכד עכברים בבאר שבע שיטפל לכם בבעיות במכרסמים.

לפניכם טבלה של פעולות לכידת העכברים שביצענו לאחרונה בבאר שבע ומחיריהן:

Attention: The internal data of table “128” is corrupted!

איך תתמודדו עם הופעה של עכבר בבית ?

אם הבחנתם בעכבר בבית, הרי אין מדובר בסיטואציה נעימה למדי ולכן חשוב ביותר להזעיק את השירות של לוכד עכברים בבאר שבע. הימצאות של עכבר בבית מהווה מטרד רציני ביותר, לראייה העכבר יכול לכרסם את הריהוט וחפצים אחרים במהירות רבה וגם להעביר מחלות. בשל אותן סיבות, חשוב ביותר להזעיק גורם מקצועי.

 רגע לפני שאתם מזעיקים גורם מקצועי לטובת סילוק העכבר מהשטח, ישנם מספר דברים אשר תוכלו לעשות כמו למשל להקפיד על תחזוקה נאותה.

הקפידו לסגור את האוכל בארונות: ההמלצה היא להקפיד על ניקיון משמעותי של הבית- הימנעו מהשארת קופסאות או שקיות מזון בארונות על מנת לא לתת פתח לעכברים להגיע לבית שלכם. 

ריקון פח הזבל: זאת ועוד, חשוב ביותר להקפיד על ריקון פח הזבל על מנת להגיע למצב ובו לא תמצאו עכברים משוטטים בפחי הזבל.

הקפידו לאטום את הבית: זאת ועוד, באפשרותכם להקפיד על איטום הבית באמצעות שימוש בחומרי איטום איכותיים על מנת להימנע מכניסה של עכברים לבית.

כיצד הדברה אלקטרונית תסייע להרחקת עכברים?

לוכד עכברים בבאר שבע יעשה שימוש בהדברה אלקטרונית על מנת להרחיק את העכבר מהבית. בשנים האחרונות ניתן לראות שיטות שונות להרחקה של עכברים. בהשוואה לשיטות אחרות, מדובר בשיטה המונית להרחקה של עכברים. הדברה אלקטרונית כוללת הרחקה של עכברים מהסביבה באמצעות מכשיר אשר פולט גלי אולטרה סאונד בתדר גבוה וכך מייצר רעש בעוצמה גבוהה אשר מהווה מטרד לעכברים.

שיטות ביתיות להרחקת עכברים

נוסף על עבודתו המקצועית של לוכד עכברים בבאר שבע, קיימות כיום שיטות שונות להרחקה של עכבר. כיום קייימות מגוון שיטות ביתיות להרחקה של עכברים. כעת נמנה בפניכם את השיטות השונות:

הצבה של מלכודת דבק: אחת השיטות אשר רבים נוהגים לבחור בה היא הצבה של מלכודת דבק. שימו לב, מדובר בשיטה שאינה הומנית אלא גורמת למות העכברים. מלכודת דבק עשויה פלסטיק קשיח ובצידה העליון דבק חזק אשר מושך אליו את העכברים. על מנת ללכוד את העכבר במלכודת, ניתן לפזר פיתיונות שונים.

שימוש במלכודת קפיץ: נקדים ונציין כי רק לוכד עכברים מקצועי יבחר במלכודת בשל היכולת שלו לסגור את המלכודת בצורה טובה ללא פציעות. מלכודת קפיץ משמעותה כליאה של העכבר בתוך המלכודת באמצעות פיתיון המצוי בתוך המלכודת. כאשר העכבר בוחר לאכול מהפיתיון, הוא מזיז את הפתח של המלכודת וכך המלכודת נסגרת במהירות.

בעלי חיים: אם אתם מגדלים חתול בבית, הרי יש לכם אפשרות לבצע הדברה ביולוגית של העכבר. חתולים נחשים לציידים אשר ישמחו לסייע לכם בלכידה של העכבר.

כך או אחרת, אם אתם זקוקים לשירות מקצועי ומלכודת איכותית, הרי חשוב ביותר לפנות לשירות של לוכד עכברים מקצועי אשר לו ניסיון רב בתחום. כאשר תפנו ללוכד עכברים בעל ניסיון רב בתחום, תהיה לכם האפשרות לדעת כי מדובר במקצוען אמיתי אשר יודע לזהות את דרכי ההימלטות של העכבר ולבחור את המלכודת המתאימה ביותר ללכידה על מנת לאפשר לכם להרגיש בטוחים בידיעה שהוא יבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בבאר שבע

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו כמה שיותר מהר, הזמן הממוצע עומד על כ-30 דקות.

המחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעה שבה הוזמן הלוכד וכמות הסריקות שנדרשו כדי לאתר את העכבר.

קודם כל נקרא למדביר מומחה שיגיע למקום. המדביר יבצע סקירות ויניח מלכודות בהתאם.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו