לוכד עכברים בגדרה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בגדרה

שומעים רעשים של עכברים בלילות? זקוקים לשירותי לוכד עכברים בגדרה? צריכים הדברת מכרסמים מכל סוג לבית, לחצר או לעסק? המדבירים שלי מספקת את כל פתרונות המכרסמים בגדרה. אם נתקלתם בעכבר בחצר או באחד מחדרי הבית, הלוכדים שלנו כאן לשירותכם. לוכד עכברים מקצועי ויעיל עם אחריות וזמינות 24/7. הזמינו עכשיו לוכד עכברים בגדרה ותגידו שלום לבעיות העכברים.

העכברים עשויים להיות השותפים לדירה הלא מוצלחים במיוחד, כאלה אשר לא תרצו להיתקל בהם. עכברים נחשבים למזיקים אשר אוכלים חפצים ומביאים מחלות רבות. למרות העובדה כי עכברים מהססים במפגש עם בני האדם, כאשר יחושו מאוימים הם עשויים לנשוך את חיות המחמד שלכם או אתכם. לוכד עכברים בגדרה הינו איש המקצוע המתאים ביותר לביצוע המשימה.

מחפשים לוכד עכברים בגדרה? המדבירים שלי כאן בשבילכם
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 התחייבות ללכידת המזיק 
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בגדרה להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בגדרה

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בגדרה

אצלנו בחברת המדבירים שלי תוכלו למצוא שלל שירותי הדברה, בין היתר גם שירות לוכד עכברים בגדרה. השירות שלנו מסופק בכל שעות היום, שבעה ימים בשבוע. השירות מבוצע על ידי לוכד עכברים מנוסה שביצע לאורך שנות פעילותו פעולות לכידת עכברים רבות בעיר גדרה וסיפק פיתרון לבעיות העכברים של לקוחותינו בעיר.

בטבלה הבאה תוכלו לראות את חלק מפעולות הלכידה שביצענו עבור תושבי גדרה:

Attention: The internal data of table “124” is corrupted!

סימנים להופעה של עכבר בבית

כיצד תדעו שיש לכם עכבר בבית? מרבית העכברים פועלים בשעת לילה מאוחרת והעדפה שלהם היא להסתתר במקומות שקטים ולא רועשים במיוחד. ישנם מצבים בהם לא תהיו מודעים לנוכחות של העכברים בדירה שלכם. איך תדעו שיש לכם עכברים בדירה?

סימנים של גללים: אם גיליתם סימנים של גללים שחורים, הרי סימן כי יש לכם עכברים בבית. ברוב המקרים העכברים יבחרו בנקודה מסוימת לצורך עשיית הצרכים שלהם. אם הבחנתם בגללים בנקודה מסוימת, זה בדיוק הזמן לקרוא לשירותויו של לוכד עכברים בגדרה. 

אם ראיתם סימני כרסום: נוסף על זאת, אם ראיתם סימני כרסום במזון שלכם, הרי ייתכן כי יש לכם אורחים לא ממש רצויים בבית וחשוב ביותר להזמין איש מקצוע כמו לוכד עכברים על מנת לסלק את העכברים מהבית. 

איתור עכברים באמצעות בעלי חיים: אם יש לכם כלב בבית, הרי הכלב נחשב לחברו הטוב ביותר של בן האדם גם כאשר זה נוגע ללכידה של עכברים. אם חשתם כי הכלב שלכם מקדיש תשומת לב לפינות שונות בבית יותר מהרגיל, הרי ייתכן כי הוא זיהה עכברים באזור.  יתרה מכך, גם אם אתם מגדלים חתולים, הרי החתולים יסייעו לכם בלכידה של העכברים ויהיה ניתן להבחין בשינוי בהתנהגות שלהם כתוצאה מנוכחות של עכברים בבית.

פעולות שיש לעשות כאשר מגלים עכבר בבית

אם גיליתם שיש לכם עכבר בבית, הרי ישנן מספר פעולות שאתם יכולים לעשות רגע לפני שאתם פונים לשירות של לוכד עכברים בגדרה. כעת נפרט על מספר הפעולות השונות:

הקפידו לזרוק את המזון: אם גיליתם נוכחות של עכברים בבית, הרי חשוב ביותר להקפיד ולזרוק את כל המזון שיש לכם בבית והעכברים באו עם המזון במגע. שימו לב, זריקת המזון תאפשר לכם להיות רגועים ולא לחשוש מפני מחלות שונות המועברות על ידי העכברים. 

יש לכסות את האסלה: חשוב ביותר להקפיד ולכסות את האסלה על מנת למנוע את ההופעה של כניסתם של עכברים לבית. 

רכישת מלכודות מתאימות: נוסף על כך, ניתן לרכוש מלכודות שונות על מנת להרחיק את העכברים. שימו לב, היום תמצאו שפע של מלכודות אשר ניתן לרכוש על מנת ללכוד את העכבר ולשים פיתיונות מתאימים. עם זאת, יש לציין כי עבודת הלכידה של העכברים אינה מתאימה לכל אחד ולכן חשוב ביותר לפנות לשירות של לוכד עכברים מקצועי אשר לו ניסיון רב בתחום.

מהי מלכודת עכברים לא מזיקה?

כיום ישנן מלכודות עכברים שונות אשר נועדו ללכידה של עכברים אך מבין המלכודות השונות ניתן למצוא גם מלכודות שאינן גורמות נזק לעכברים. בהשוואה למלכודות האחרות כמו מלכודת קפיץ למשל או מלכודת דבק, העכברים אינם נתפסים במלכודת אלא נמצאים במלכודת והלוכד משחרר אותם לשטח הפתוח. 

שימו לב, ההחלטה על בחירת המלכודת המתאימה ביותר צריכה להיות בידיו של לוכד עכברים מנוסה ומקצועי במטרה להשיג את המטרה. רק לוכד מוסמך בתחום יהיה בעל יכולת לבחור את המלכודת הטובה ביותר. בחירה של מלכודת הומנית מאפשרת ללוכד לבצע את הלכידה במהירות ולאפשר לעכבר לחזור לטבע ללא הריגתו.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בגדרה

המחיר של לכידת עכבר נקבע בהתאם לכמות הסריקות שנדרשו לבצע על מנת ללכוד את העכבר וכמובן לפי שעת הקריאה ללוכד.

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו במהירות המרבית, הזמן הממוצע עומד על כ-30 דקות.

לאחר ניתוח השטח, המדביר מניח מלכודות בנקודות אסטרטגיות. במידה הצורך המדביר אוטם מחילות עכברים.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו