לוכד עכברים בדרום

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בדרום

זקוקים לשירותי לוכד עכברים בדרום הארץ? צריכים הדברת מכרסמים מכל סוג לבית או לחצר? המדבירים שלי מספקת את כל פתרונות המכרסמים לתושבי הדרום. אם נתקלתם בעכבר בבית או בחצר אנחנו כאן בזמינות תמידית והגעה מהירה בשבילכם. לוכד עכברים וחולדות מקצועי ויעיל עם אחריות ללכידת העכבר. הזמינו עכשיו לוכד עכברים לטיפול יסודי בבעיה.

עכברים מהווים מטרד עבור רבים בשל העובדה כי הם נוטים להסתתר במקומות חשוכים הכוללים לכלוך רב ולכן כאשר מבחינים בעכבר בבית קיים חשש רציני כי  העכבר נושא עימו מחלות רבות העשויות לגרום נזק משמעותי לבני האדם. עכברים המסתובבים חופשי בבית גורמים לאי נעימות ולכן חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד עכברים בדרום אשר יבצע לכידה של העכברים באמצעות אמצעי הלכידה העומדים לרשותו ויאפשר חזרה מהירה לשגרה ללא הימצאות של מכרסמים.

זקוקים ללוכד וחולדות בדרום? אנחנו כאן בשבילכם
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 עם התחייבות להעלמת הבעיה 
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר לאלפי לקוחות בדרום הארץ להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בדרום

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בדרום הארץ

אנחנו במדבירים שלי מספקים את כל שירותי ההדברות, כחלק משירות בפריסה ארצית אצלנו באתר תוכלו גם למצוא שירותי לכידת עכברים בדרום, אנחנו מספקים את שירותינו לתושבי הדרום כבר למעלה מ-15 שנים, בתקופה זו טיפלנו באלפי מקרים שבהם היה צורך בשירות לוכד עכברים בדרום.

יצרנו טבלה הכולל את חלק מפעולות לכידת העברים שביצענו לאחרונה בדרום הארץ, אופן הלכידה ומחירה:

Attention: The internal data of table “68” is corrupted!

לכידה של עכברים בגג

עכברים עשויים להופיע במקומות שונים בבית ובין היתר כל הגג. אם חשבתם כי עכברים מופיעים רק בדירות צמודות לקרקע, נעדכן כי זה ממש לא כך והעכברים יכולים להגיע לכל מקום. לכידה של עכברים על הגג אינה נחשבת למחזה נדיר ולכן פעילות של לוכד עכברים בדרום תכלול לכידה של עכברים בגג באמצעות מלכודות שונות כמו למשל מלכודת קפיץ. 

בעת הבחירה במלכודת קפיץ חשוב לדעת כי מדובר במלכודת אשר גורמת להרג מיידי של העכבר ועשויה לגרום נזק העשוי להסתיים באובדן האצבע של מפעיל המלכודת במידה ולא יודעים להפעיל את המלכודת כפי שצריך.

אילו סוגי רעלים קיימים?

קיימים מספר סוגי רעלים לצורך לכידת עכברים. חשוב לציין כי רק לוכד עכברים בדרום בעל היתר ורישיון לביצוע הלכידה יעשה שימוש בחומרים הנ"ל אשר נחשבים מסוכנים ועשויים לגרום נזק לאנשים שאינם יודעים כיצד לעשות בהם שימוש. 

קיימים מספר סוגי רעלים אשר נפרט כעת: 

רעל מונע קרישה: מדובר ברעל אשר אינו גורם להרעלה מידית אלא להרעלה המתרחשת מספר ימים כתוצאה מבליעה של הרעל.   . 

רעל הכולל אלפא כלורולוז: מדובר ברעל המופיע בצורה של אבקה לבנה אשר נחשב מכאיב פחות בהשוואה לרעלים אחרים. הרעל גורם לדיכוי של פעילות המוח ומוביל לירידה של טמפרטורות הגוף. התוצאה היא איבוד ההכרה תוך זמן קצר. 

רעל כולל ציאניד:  מדובר ברעל הגורם לפגיעה מהירה אצל עכברים המבוסס על החדרה של ציאניד למחילות של העכברים. כאשר העכברים נחשפים לרעל הם מאבדים את ההכרה תוך זמן קצר.

מהם אמצעי לכידה הומניים?

בשנים האחרונות לצד הבחירה באמצעי לכידה הכוללים שימוש ברעל כמו תיבות האכלה, ניתן למצוא גם שיטות לכידה הומניות יותר שאינן כוללות רעל. לוכד עכברים בדרום יבחר לעשות שימוש באמצעי לכידה הנ"ל על מנת ללכוד את העכברים ולהרחיקם מהמקום.  לוכד עכברים מקצועי יבחר את המלכודת בהתאם למספר דגשים חשובים: 

איתור המקום של העכבר: לוכד מקצועי ידע לעקוב אחר המסלול של העכבר ולזהות הימצאות של צואה אשר תוביל אותו אל העכבר. מעקב אחר המסלול של העכבר תאפשר לבחור את אמצעי הלכידה האפקטיבי ביותר. 

שימוש באמצעי בטיחות: לוכד עכברים מקצועי יעשה שימוש באמצעי בטיחות כמו כפפות , גם כאשר מדובר על מלכודת הומנית על מנת להניח את הפיתיון בלי לגרום לעכבר לחשוש מפני הלכידה אלא להגיע אל הפיתיון במהירות. 

בחירת פיתיון עבור העכבר: באמצעות מלכודת כלוב בה ניתן לשים פיתיון כמו גבינה צהובה או חמאת בוטנים במטרה ללכוד את העכברים במלכודת. 

שחרור העכבר במקום פתוח: לאחר מכן לשחרר אותם לחופשי במקומות מאושרים לפי חוק.  שחרור העכבר במקום פתוח יאפשר ללוכד לבצע לכידה בלבד ללא הרג של העכבר באמצעות רעל אלא שימוש במלכודת שאינה מזיקה לעכבר. 

בחינת הסביבה: לאחר שימוש במלכודת הומנית במטרה ללכוד את העכבר, הלוכד יגיע אל המקום פעם נוספת במטרה לבדוק את רמת הנגיעות ולוודא כי אין עכברים נוספים במקום.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בדרום

זמן ההגעה הממוצע הוא כ-30 דקות.

מחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעה בה הוזמן הלוכד ולכמות הסריקות שהלוכד הצטרך לעשות כדי לאתר את העכבר.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו