לוכד עכברים בהרצליה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בהרצליה

זקוקים לשירותי לוכד עכברים בהרצליה? צריכים הדברת מכרסמים מכל סוג לבית, לחצר או לעסק? המדבירים שלי מספקת את כל פתרונות המכרסמים בהרצליה. אם נתקלתם בעכבר בבית או בחצר הלוכדים שלנו כאן לשירותכם. לוכד עכברים מקצועי ויעיל עם אחריות ללכידת העכבר. הזמינו עכשיו לוכד עכברים לטיפול יסודי בבעיה.

המטרה העיקרית של לוכד עכברים בהרצליה היא למגר את ההופעה של העכברים ולהרחיק אותם מהסביבה הביתית. עכברים נחשבים ליונקים אשר נושאים עמם מחלות שונות ויכולים להעביר את המחלות לבני אדם. לכידה של עכברים מבוססת על מקום הימצאם ובחירת המלכודת המתאימה ביותר. כיום ניתן למצוא שפע של מלכודות ולכן לכידה מקצועית תעשה על ידי לוכד אשר לו ניסיון רב בתחום.

מחפשים לוכד עכברים בהרצליה? אנחנו כאן בשבילכם
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 עם התחייבות ללכידת המזיק 
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בהרצליה להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בהרצליה

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בהרצליה

אנחנו במדבירים שלי מספקים את כל שירותי הלכידות, בין שירותינו אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בהרצליה. את שירותי ההדברה שלנו אנו מספקים לתושבי הרצליה כבר למעלה מעשור, כשבמהלך תקופה זו ביצענו מאות לכידות והדברות בעיר.
הטבלה שלפניכם כוללת חלק מפעולות לכידת העכברים שביצענו לאחרונה בהרצליה ומחיר השירות:

Attention: The internal data of table “77” is corrupted!

למה להזמין לוכד עכברים מקצועי?

שעות הפעילות של העכברים: לוכד עכברים בהרצליה יבצע את הלכידה בשעות הלילה- מדובר בשעות הפעילות של העכברים אשר יוצאים ממקומות המסתור שלהם והמפגש עימם עשוי להיות לא נעים ואף מפחיד. 

הכרה של שגרת הפעילות של העכברים: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי יכיר את מסלול הפעילות של העכברים. ברוב המקרים, עכברים נוטים לשמור על שגרת פעילות קבועה- יש עכברים אשר מקפידים על מסלול קבוע ולוכד מקצועי ידע לזהות את המסלול שלהם במטרה לבצע לכידה מקצועית. 

הצבת מלכודות במקומות המסתור: לוכד עכברים מקצועי  יפזר את המלכודות בהתאם למסלול של העכברים תוך הקפדה על משנה זהירות על מנת לא לגרום לעורר את החשד של העכבר.

איך ניתן למגר את הופעת העכברים בבית?

גילוי של עכברים בבית עשוי להיות לא נעים במיוחד בשל העובדה כי העכברים נושאים עליהם מחלות רבות וחשיפה לעכברים עשויה לחשוף אתכם למחלות רבות. על מנת להימנע ממפגש עם העכבר ורגע לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים בהרצליה, ישנן מספר פעולות אשר באפשרותכם לעשות: 

פינוי של מזון ופסולת: באפשרותכם לפנות מזון ופסולת מהבית ומחוץ לבית על מנת למנוע הופעה של עכברים אשר נמשכים למזונות והפסולת. 

הקפדה על ניקיון החצר: עוד דבר, חשוב ביותר להקפיד על ניקיון החצר הכולל בין היתר ניקוי גרוטאות אשר משמשים כמקום מסתור עבור עכברים. 

הקפדה על גינון: נוסף על זאת, חשוב ביותר להקפיד על גינון באמצעות הזמנה של גנן מקצועי אשר ידאג לאסוף את כל הפסולת על מנת למנוע מהעכברים לשהות במקומות הנ"ל. 

איטום של סדקים: על מנת למנוע הופעה של עכברים בבית אפשר לבצע איטום של סדקים.

כיצד מתבצעת לכידה של עכברים בהרצליה?

לוכד עכברים בהרצליה יבצע את הלכידה תוך בחירת המלכודת המתאימה ביותר, בין אם מדובר במלכודת הכוללת רעל או מלכודת הכוללת פיתיון כמו למשל מאכלים האהובים על העכברים. לכידה של עכברים מתבצעת לפי השלבים הבאים: 

גודל המלכודת: ניתן להבחין בסוגים שונים של מלכודות, בין אם מדובר על מלכודות קטנות או מלכודות גדולות. כאשר הבחירה במלכודות נעשית בהתאם לגודל של העכברים והסביבה בה הם מצויים. 

שימוש ברעל: השימוש ברעל לצורך לכידת עכברים מתאים במקרה בו יש רמת נגיעות גבוהה של עכברים ומדובר בתופעה רחבה, זאת בהשוואה לרמת נגיעות נמוכה ואז אפשר לעשות שימוש במלכודת ביתית אשר תמנע את החזרה של העכברים.  נציין כי הרעל אינו גורם למותם במהירות, אלא לוקח מספר ימים עד שהעכברים מתים ואין ביכולת העכברים להזהיר את העכברים האחרים באזור לגבי הרעל והתוצאה היא מות העכברים. 

הנחת הרעל בתוך מכלי האכלה: את הרעל המיועד ללכידה של העכברים הלוכד מניח בתיבת האכלה על מנת לא לפגוע בבעלי חיים ובילדים המצויים באזור. 

עבודה עם חומרים מאושרים בהתאם למשרד להגנת הסביבה: לוכד עכברים מקצועי יקפיד לעבוד עם חומרים מאושרים מטעם המשרד להגנת הסביבה על מנת לבצע את הלכידה בצורה חכמה וטובה  ולאפשר לכם ליהנות מאורח חיים ללא מכרסמים.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בהרצליה

המחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעה שבה הוזמן הלוכד וכמות הסריקות שנדרשו כדי לאתר את העכבר.

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו במהירות המרבית, הזמן הממוצע עומד על כ-30 דקות.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו