לוכד עכברים בחדרה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בחדרה

נתקלתם בעכבר בסביבת הבית או העסק? רוצים להיפטר מהמכרסמים אחת ולתמיד? הגיע הזמן לשכור את שירותיו של לוכד עכברים בחדרה דרך חברת הדברה מקצועית. לוכד העכברים שלנו יגיע במהירות לכל קריאה של לקוח וילכוד את המזיק במהירות. במקרה הצורך יציב גם מלכודות ותיבות האכלה. הזמינו עכשיו שירות לוכד עכברים בחדרה דרך חברת המדבירים שלי.

לכידת עכברים בחדרה נחשבת חיונית לחלוטין על מנת לא להגיע למצב בו העכברים מצויים בבית הפרטי שלכם וגורמים שורה ארוכה של נזקים. אם הבחנתם בעכברים, הרי חשוב ביותר לא להזניח את נושא הלכידה ולפנות לשירות של לוכד עכברים בחדרה מוסמך אשר יגיע עם ציוד הלכידה המתאים ביותר.

זקוקים ללוכד עכברים בחדרה? הגעתם למקום הנכון
לכידות יעילות ומהירות ושירות מקצועי
 עם התחייבות ללכידת העכבר
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בחדרה להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בחדרה

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בחדרה

אצלנו בפורטל ההדברות המדבירים שלי תוכלו למצוא שירותי הדברה רבים, גם לוכד עכברים בין היתר גם בעיר חדרה. את שירות לוכד עכברים בחדרה אנו מספקים כבר מעל עשור כשבמהלכו ביצענו פעולות לכידה רבות עבור לקוחותינו תושבי העיר חדרה תוך הקפדה על הגעה מהירה ולכידה יעילה.

לפניכם טבלה הכוללת את חלק מפעולות לכידת העכברים שביצענו לאחרונה בחדרה:

Attention: The internal data of table “94” is corrupted!

מיהו לוכד עכברים מקצועי?

בעיר חדרה תמצאו לא מעט לוכדי עכברים, אבל חשוב ביותר לחפש לוכד עכברים בחדרה אשר יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. עבודתו תכלול בין היתר את השלבים הבאים: 

זיהוי מקור המסתור של העכברים: לוכד מוסמך יבצע זיהוי מדויק של המיקום של העכברים על מנת לאפשר ללכוד אותם בצורה נכונה ומהירה. 

בחירת שיטת לכידה מתאימה: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה תוך בחירת השיטה המתאימה ביותר מבין שיטות הלכידה. 

פינוי פגרים: במקרה בו התגלו פגרים כמה ימים לאחר הלכידה, לוכד מקצועי יציע גם שירות של פינוי פגרים.

למה חשוב לבצע לכידת עכברים על ידי לוכד מוסמך?

הבחנתם בעכברים בשטח הבית שלכם? אם התשובה היא כן הרי יש לקרוא לשירות של לוכד עכברים בחדרה אשר יגיע עם אמצעי הלכידה המתאימים ביותר לביצוע לכידה איכותית ומהירה. לשאלה מדוע כדאי לקרוא ללוכד, הנה מספר סיבות טובות: 

מניעת חיפוש מזון ומים: לאחר כמה ימים של מסתור העכברים עשויים להתחיל לחפש מקורות מים ומזון ולכן חשוב ביותר לעצור זאת על ידי לוכד מוסמך ומקצועי. 

פגיעה בתשתיות של הבית: נוסף על זאת, במהלך השהייה שלהם בבית העכברים עשויים לפגוע בתשתיות שונות בבית כמו למשל חוטי חשמל או צינורות מים או צינורות גז. על מנת להימנע מכך, חשוב ביותר לשכור את השירות של לוכד עכברים מוסמך. 

מניעה של התרבות: נוסף על זאת, חשוב ביותר להזמין לוכד מקצועי על מנת להבטיח את מניעת ההתרבות של העכברים.

סוגי מלכודות ללכידת עכברים בחדרה

לוכד עכברים בחדרה יבצע את הלכידה תוך בחירת אמצעי הלכידה המתאים ביותר. הנה מספר אמצעי לכידה הקיימים ללכידת עכברים: 

מלכודת פח: מדובר במלכודת קפיץ אשר מתאימה ללכידה של עכברים. מדובר בשיטה מהירה המאפשרת לבצע לכידה מהירה על ידי הנחת פיתיון לצורך לכידה. בו ברגע שהעכבר יכנס למלכודת הדלת תיסגר ללא כל אפשרות פתיחה. יש להדגיש כי על הדלת יש פתחי אוורור המאפשרים לעכבר להישאר שם עד לפינוי שלו על ידי לוכד מקצועי. 

מלכודת דבק: מדובר במלכודת המתאימה ללכידה של עכברים ונחשבת יעילה בעת לכידה של עכברים. על פני משטח הדבק מניחים מזון אשר ישמש בתור פיתיון, כאשר העכברים מתקרבים למזון הם מטפסים על הדבק ואין להם את האפשרות לצאת החוצה. אמנם מדובר בשיטה אכזרית במיוחד כי אין מדובר על מוות מיידי – העכבר נשאר דבוק למלכודת ללא כל יכולת לזוז משם. 

תיבת האכלה: מלכודת נוספת אשר לוכד עכברים יכול לעשות בה שימוש היא תיבת האכלה. אם יש לכם בבית ילדים קטנים או בעלי חיים, הרי מדובר בשיטה יעילה במיוחד. מדובר במלכודת המיועדת למכרסמים כמו עכברים- העכברים נכנסים למלכודת במטרה לאכול את הפיתיון ונשארים שם ללא כל יכולת לצאת משם. 

שימו לב, לוכד עכברים יבחר את המלכודת המתאימה ביותר בהתאם לגודל המקום וכן בהתאם למיקום העכבר- האם העכבר נמצא בבית או שמא הוא נמצא בחוץ. כאשר העכבר נמצא מחוץ לבית, הרי תהיה אפשרות לעשות שימוש ברעל על מנת ללכוד אותו וכך לאפשר לכם ליהנות מחיים ללא נוכחות של עכברים.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בחדרה

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו במהירות המרבית, הזמן הממוצע עומד על כ-30 דקות.

המחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעה שבה הוזמן הלוכד וכמות הסריקות שנדרשו כדי לאתר את העכבר.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו