לוכד עכברים בחולון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בחולון

צריכים את שירותיו של לוכד עכברים בחולון? צריכים הדברת מכרסמים מכל סוג לבית, לחצר או לעסק? המדבירים שלי מספקת את כל הפתרונות לתושבי חולון. אם נתקלתם בעכבר בבית או בחצר אנחנו כאן בזמינות תמידית והגעה מהירה בשבילכם. לוכד עכברים מקצועי ויעיל עם אחריות ללכידת העכבר. הזמינו עכשיו לוכד עכברים לטיפול יסודי בבעיה.

נדמה כי מבין המזיקים השונים המסתובבים בבית או בחוץ, עכברים נחשבים למזיקים מפחידים במיוחד. הם מגיעים מהביוב ומביאים עימם מחלות שונות וגורמים רתיעה רבה. אם הבחנתם בעכבר, ההמלצה היא לקרוא לשירות של לוכד עכברים בחולון אשר יבחר את המלכודת הטובה ביותר וכך יאפשר לכם לחזור לשגרת החיים ללא מזיקים.

זקוקים ללוכד עכברים בחולון? זה המקום בשבילכם
לכידות יעילות ומהירות ושירות מקצועי
 עם התחייבות ללכידת העכבר
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בחולון להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בחולון

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בחולון

אנחנו במדבירים שלי מספקים מגוון שירותי הדברות וגם לכידות, בין שירותים אלו תוכלו למצוא באתר גם לוכד עכברים בחולון, אנחנו מספקים את שירותינו לתושבי חולון כבר למעלה מעשור, בתקופה זו טיפלנו במאות מקרים שבהם היה צורך בשירות לוכד עכברים בחולון ובשאר בעיות מזיקים.

לפניכם טבלה הכוללת את חלק מפעולות לכידת העברים שביצענו לאחרונה בחולון, אופן הלכידה ועלות השירות:

Attention: The internal data of table “79” is corrupted!

ההבדל בין עכבר וחולדה

רגע לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים בחולון, חשוב ביותר להבחין בין עכבר לחולדה על מנת לוודא כי אתם מוסרים את כל המידע הנכון ללוכד אשר יגיע לבית שלכם. 

הנה מספר הבדלים חשובים בין עכבר וחולדה: 

גודל: העכבר נחשב לחיה קטנה בגודלה ובעלת פרווה חומה \ לבנה או אפורה. העכבר אוהב לכרסם דברים רבים לרבות מאכלים של בני אדם. אורך החיים של העכבר הוא שלוש שנים, כאשר הנקבות ממליטות עשרה עכברים בשנה. כמו כן  העכבר מעביר מחלות שונות. 

תחכום:  בהשוואה לעכבר, החולדה נחשבת מתוחכמת יותר ובעלת כושר הישרדות גבוה. לחולדות יש חוש ריח ושמיעה מפותחים ביותר. 

טיפוס: החולדה חיה באזורים עירוניים ובעלת יכולת טיפוס לגובה. החולדה יכולה לחדור לבתים דרך הצנרת, עצים או ביוב. החולדה נחשבת למסוכנת ומעבירה מחלות רבות כמו כלבת או דבר. נוסף על כך, החולדה בעלת שתן רעיל והנוכחות שלה בבית נחשבת מפגע תברואתי.

איך תזהו עכבר בבית?

אם אתם מזהים עכבר בבית, ההמלצה היא לקרוא לשירות של לוכד עכברים בחולון על מנת שיגיע ויבצע את הלכידה באמצעות האמצעים העומדים לרשותו.  אם הבית שלכם מספק לעכברים סביבת מחייה והם אוכלים את  המזון שלכם ויש להם צל, הרי חשוב מאד לקרוא לאיש מקצוע על מנת ללכוד את העכבר. 

ראייה פיזית: הדרך הטובה ביותר היא לראות את העכבר. ראייה פיזית של העכבר תאפשר לכם לזהות כי יש עכבר בבית שלכם והדרך לטיפול בו תהיה קצרה ביותר. 

גילוי גללים: דרך נוספת היא גילוי גללים את העכבר בבית. אם אתם מגלים גללים במגירות של המטבח או שאתם מגלים לפתע כי חסר לכם מזון, הרי ייתכן כי עכבר נמצא אצלכם בבית. 

מיגון הבית: במידה וגיליתם עכבר בבית, הרי חשוב ביותר לדאוג למיגון הבית. חל איסור להשאיר דלתות או חלונות פתוחים על מנת לא לאפשר לעכבר להיכנס לבית שלכם. 

דאגו לניקיון: נוסף על זאת, חשוב ביותר לדאוג לניקיון הבית ולסגור את המזון. ככל שתקפידו על סגירת המזון, כך תמנעו מהעכבר גישה לאוכל שלכם.

מה כוללת עבודתו של לוכד עכברים בחולון?

הזמנתם לוכד עכברים בחולון? עבודתו של לוכד העכברים תכלול מספר פעולות: 

ביצוע הדברה: על מנת למזער את ההופעה של העכברים בבית, לוכד מקצועי יבצע הדברה בשטח פתוח באמצעות שימוש בפיתיונות רעילים לצורך לכידה של העכבר. מדובר ברעל אשר מתפרק בגוף העכבר לאחר כמה ימים. 

שימוש במלכודות: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי יבצע שימוש במלכודות שונות הנחשבות ידידותיות יותר לסביבה בהשוואה למלכודות קפיץ או מלכודות דבק העשויות לגרום פגיעה לעכבר. מדובר במלכודות גדולות אשר באמצעות פיתיון מתבצעת לכידה של העכבר ולאחר מכן שחרורו לאזור הפתוח. 

הדברה אלקטרונית: באמצעות שיטה זאת ניתן לשדר אותות לאחר איתור העכבר. השיטה עובדת באמצעות תדרים חשמליים הגורמים לעכבר לעזוב את המקום. 

הגעה למקום לאחר הלכידה: לאחר ביצוע הלכידה, לוכד מקצועי יקפיד להגיע למקום על מנת לבדוק כי העכבר לא אכל את הרעל והתחפר במקומות שונים בבית. מות עכבר בבית עשוי להוביל לשבירה של רצפות בבית על מנת להוציא את הפגר ממקום המסתור בבית.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בחולון

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו במהירות המרבית, הזמן הממוצע עומד על כ-30 דקות.

המחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעה שבה הוזמן הלוכד וכמות הסריקות שנדרשו כדי לאתר את העכבר.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו