לוכד עכברים בחיפה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בחיפה

נמאס לכם מהמכרסמים בסביבתכם? צריכים שירותי לוכד עכברים בחיפה? אנחנו במדבירים שלי נוכל לעזור לכם להיפטר מכל בעיות העכברים שלכם. הזמינו לוכד עכברים מקצועי מחברת ההדברה המובילה בארץ, עם שירות מקצועי ואיכותי ושימוש בציוד המתקדם ביותר בשוק. הזמינו עכשיו לוכד עכברים בחיפה.

עכברים נחשבים למזיקים אשר נושאים עימם מחלות קשות ולכן אם אתם מבחינים בעכברים בבית, הרי חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד עכברים בחיפה. במסגרת ההגעה של לוכד העכברים הוא יבחר את המלכודת המתאימה ביותר בהתאם למיקום של העכבר ותהיה לו היכולת לבצע את הלכידה במהירות האפשרית על מנת לאפשר לכם לחזור לשגרה בלי להיתקל בעכברים.

זקוקים ללוכד עכברים בחיפה? בשביל זה אנחנו כאן
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 עם התחייבות ללכידת העכבר או החולדה 
מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בחיפה להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בחיפה

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בחיפה

אצלנו במדבירים שלי מספקים שירותי לוכד עכברים בחיפה כבר למעלה מ-15 שנים. במהלך תקופה זו סייענו לתושבי חיפה להיפטר מבעיות העכברים ומשאר בעיות המכרסמים שלהם בבית, בחצר או בעסק.
בטבלה שלפניכם קיבצנו את חלק מפעולות לכידת העכברים האחרונות שביצענו בחיפה ומחיריהן:

Attention: The internal data of table “75” is corrupted!

לכידת עכברים 24 שעות ביממה

ניתן להבחין בעכברים בבית בעיקר בשעות הלילה בהם הם יוצאים ממקום המסתור שלהם ומסתובבים בבית. אם הבחנתם בגללי צואה בבית או בכרסום של מאכלים במטבח, זה סימן שיש לכם עכבר בבית ואתם צריכים להזעיק את השירות של לוכד עכברים בחיפה. 

לוכד עכברים מקצועי יעמוד לשירותכם 24 שעות ביממה בדל היכרות עם אורח החיים של העכבר וידע לתכנן את הלכידה בצורה מקצועית: 

סוג המלכודת: כיום קיימות מלכודות אשר שומרות על העכבר חי בתוך המלכודת ולאחר מכן ניתן לשחרר את העכבר בסביבה פתוחה. מאידך, ניתן למצוא גם מלכודות אשר גורמות למותו של העכבר. לוכד מקצועי ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר. 

שימוש ברעל: כאשר הלכידה מתבצעת מחוץ לבית, לוכד עכברים מקצועי יכול לעשות שימוש ברעל אשר אותו הוא יניח בתיבת האכלה על מנת ללכוד את העכבר. 

תיעוד של החומר: לוכד עכברים מקצועי יקפיד לעדכן אתכם בחומר בו הוא עושה שימוש.

לכידת עכברים במחירים משתלמים

אם הבחנתם בעכבר בבית, הרי מדובר בסיטואציה לא נעימה בכלל ולכן עליכם להזעיק לוכד עכברים בחיפה אשר יבצע את הלכידה. רגע לפני הזמנתו של הלוכד, חשוב ביותר לבחון את המחיר בהתאם לפרמטרים שונים:

ניסיון: ככל שהלוכד בעל ניסיון רב יותר, הרי המחיר שלו יהיה בהתאם ויש להביא זאת בחשבון. מאידך, לא הייתם רוצים לבחור לוכד עכברים שאינו מקצוע ולא יבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר. 

חוות דעת של לקוחות קודמים: על מנת לברר את המחיר, ההמלצה היא להתייעץ עם לקוחות קודמים ולשאול אותם לגבי המחיר שהוצע לכם על ידי לוכד העכברים. 

בהתאם לסוג המלכודת וזמן הלכידה: נציין כי המחיר אינו קבוע אלא משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כמו למשל  סוג המלכודת וכן זמן הלכידה. זמן הלכידה אינו קבוע אלא משתנה בהתאם למסלול של העכבר. לוכד עכברים מקצועי ידע לעקוב אחר העכבר ולזהות את המסלול שלו.

לכידת עכברים בבתי עסק

אם הבחנתם בעכבר בבית העסק שלכם בחיפה, הרי יש להזמין שירות של לוכד עכברים. רגע לפני ההזמנה של לוכד עכברים בחיפה, יש להקפיד על הפרמטרים הבאים: 

לכידה לאחר שעות העבודה: יש להזמין את לוכד העכברים לאחר שעות העבודה על מנת לאפשר ללוכד לזהות את המסלול של העכבר לבד ובלי נוכחות רבה של אנשים. 

בחירת המלכודת: במסגרת הלכידה על לוכד העכברים לבחור את המלכודת המתאימה בין אם מדובר על מלכודת קפיץ או מלכודת דבק. נציין כי לכל מלכודת יתרונות וחסרונות. 

הגעה למקום על מנת לבחון את המצב: לאחר הלכידה לוכד מקצועי יגיע למקום לאחר כמה ימים במטרה לבחון את הנגיעות ולראות האם ישנם עכברים נוספים במקום או שמא המקום נקי וניתן לחזור לעבודה בלי כל חשש. 

שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה: כאשר הלכידה מתבצעת בבית עסק אליו מגיעים עובדים רבים על הלוכד לבחור באמצעי לכידה ידידותי לסביבה ואינו כולל רעלים על מנת לאפשר לעובדים לחזור למקום העבודה בלי לשאוף חומרים רעילים אלא באמצעות חומרים המאפשרים חזרה מהירה לשגרה ללא כל חשש.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בחיפה

אנו מספקים שירותי לכידות בחיפה כבר מעל עשור, במהלך תקופה זו ביצענו מאות עבודות לכידה בחיפה והסביבה.

המחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעת ההזמנה ולכמות הסריקות שנדרשו כדי לאתר את העכבר , אם נדרשו בכלל.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו