לוכד עכברים בכפר סבא

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בכפר סבא

זקוקים לשירותי לוכד עכברים בכפר סבא? צריכים הדברת מכרסמים מכל סוג לבית או לחצר? המדבירים שלי מספקת את כל הפתרונות לתושבי כפר סבא. אם נתקלתם בעכבר בבית או בחצר אנחנו כאן בזמינות תמידית והגעה מהירה בשבילכם. לוכד עכברים מקצועי ויעיל עם אחריות ללכידת העכבר. הזמינו עכשיו לוכד עכברים לטיפול יסודי בבעיה.

מבין המזיקים השונים אשר ניתן להבחין בהם בבית או מחוץ לבית,  עכברים נחשבים למטרידים במיוחד וגורמים היסטריה לא רבה עבור רבים בשל היותם מעבירים מחלות שונות. אם הבחנתם בעכברים בבית, הרי חשוב ביותר לקרוא לאיש מקצוע- לוכד עכברים בכפר סבא יגיע אליכם במטרה ללכוד את העכבר ולאפשר לכם שהייה נעימה בבית ללא חשש מפני היתקלות עם העכבר.

זקוקים ללוכד עכברים בכפר סבא? אנחנו כאן בשבילכם
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 עם התחייבות להעלמת הבעיה 
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בכפר סבא להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בכפר סבא

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בכפר סבא

אנחנו במדבירים שלי מספקים את כל שירותי ההדברות, אצלנו באתר תוכלו גם למצוא שירותי לכידת עכברים בכפר סבא, אנחנו מספקים את שירותינו לתושבי כפר סבא כבר למעלה מעשור, בתקופה זו טיפלנו במאות מקרים שבהם היה צורך בשירות לוכד עכברים בכפר סבא.

יצרנו טבלה הכולל את חלק מפעולות לכידת העברים שביצענו לאחרונה בכפר סבא, אופן הלכידה ומחירה:

Attention: The internal data of table “53” is corrupted!

איך לוכדים עכברים במטבח?

לכידה של עכבר בבית על ידי לוכד עכברים בכפר סבא כוללת מספר שלבים על מנת לבצע לכידה אפקטיבית וללכוד את העכבר כמה שיותר מהר ללא עיכובים מיותרים. 

הנה מספר שלבים אשר מבצע לוכד עכברים מקצועי: 

איתור המקום של העכבר:  השלב הראשון יכלול איתור של מקום הימצאו של העכבר במטרה ללכוד אותו. לוכד עכברים מקצועי יזהה את המסלול את העכבר במטרה ללכוד אותו באמצעות מלכודת מתאימה. המדביר יבחין בסימני הזיהוי של העכבר כמו גללים קטנים ושחורים של צואת העכבר- מדובר בנקודה אליה העכברים בחרו להגיע ומאפשרת זיהוי של העכברים. 

בניית תכנית פעולה: בשלב הבא הלוכד יכין תכנית פעולה על מנת ללכוד את העכבר. אי אפשר ללכוד את העכבר סתם כך אלא יש להכין תכנית פעולה הכוללת פיזור מלכודת בצורה לא מחשידה בנקודות אליהן העכברים הגיעו, זאת בלי לעורר את החשד של העכברים כי מדובר במלכודת. 

שימוש בחומרי הדברה: שימו לב, עכברים לא נוהגים לעבור בשטחים פתוחים אלא בוחרים להיצמד לפינות ולכן חשוב ביותר להניח את המלכודות בפינות וגם לרסס חומרים הכוללים ריח חזק אשר יגרום לעכברים הקטנים לברוח מהמקום.

איך תבחרו את המלכודת הטובה ביותר?

מלכודת עכברים נחשבת לפתרון אפקטיבי למדי על מנת ללכוד את העכבר המצוי בבית. ישנן סוגים שונים של מלכודות וכעת נפרט על הסוגים השונים, כאשר לוכד עכברים בכפר סבא יבחר את המלכודת המתאימה בהתאם למקום. 

מלכודת דבק: מלכודת מסוג זה נחשבת לפחות אפקטיבית וגורמת לעכבר מוות בייסורים. במידה והעכבר נלכד במלכודת הוא יסבול מכאבים קשים. 

מלכודת כלוב: מלכודת מסוג זה כוללת שימוש בפיתיון על מנת ללכוד את העכבר. בו ברגע שהפיתיון בפנים והעכבר משך את הפיתיון, הדלת תיסגר והעכבר יישאר בפנים. בהשוואה למלכודת דבק, מדובר במלכודת הומנית יותר שמשאירה את העכבר בחיים ולאחר מכן הלוכד יכול לשחררו אל הטבע. 

מלכודת קפיץ: במלכודת מהסוג הזה מניחים את הפיתיון בקצה וכאשר העכבר מגיע אל הפיתיון הקפיץ נסגר וכתוצאה מכך העכבר מת. 

תיבות האכלה הכוללות רעל: כאשר רוצים להימנע ממכת עכברים בבניין, אפשר להניח תיבות האכלה בחוץ הכוללות רעל בריכוז גבוה הרחק מילדים או בעלי חיים. את הרעל הלוכד מניח בתיבת האכלה במקום חשוך והעכבר מרגיש נוח לאכול מהתיבה.

לוכד עכברים מומלץ בכפר סבא

מחפשים לוכד עכברים בכפר סבא מומלץ? היום ישנם לוכדים רבים, אך כדאי להתעכב על הפרמטרים השונים על מנת לבחור את הלוכד הטוב ביותר. 

מקצועיות: לוכד עכברים מקצועי יקפיד לבחור את המלכודת המתאימה ביותר תוך זיהוי מקום העכברים. 

מהירות: לוכד עכברים יקפיד על ביצוע עבודה מהירה על מנת לאפשר לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. 

הצלחות עבר: בחירה בלוכד עכברים מקצועי תהיה מבוססת על הצלחות עבר ולכן חשוב ביותר לעמוד בקשר עם לקוחות קודמים. 

שיחה מקדימה: ההמלצה היא לערוך שיחה מקדימה עם הלוכד טרם ההגעה ולהסביר לו בדיוק מה הבעיה ומה רמת הנגיעות. לוכד עכברים מקצועי יזהה את הבעיה ויגיע עם המלכודת המתאימה ביותר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בכפר סבא

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו במהירות המרבית, הזמן הממוצע עומד על כ-30 דקות.

המחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעה שבה הוזמן הלוכד וכמות הסריקות שנדרשו כדי לאתר את העכבר.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו