לוכד עכברים בכרמיאל

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בכרמיאל

רוצים להיפטר מהמכרסמים החדשים מצאתם בביתכם? מחפשים לוכד עכברים בכרמיאל שיתפוס את השותפים הלא רצויים? אנחנו כאן בשבילכם. אצלנו במדבירים שלי תוכלו למצוא בין שירותינו גם לוכד עכברים בכרמיאל. אנו מספקים בנוסף גם שירותי לוכד חולדות, עם התחייבות ללכידת כל המכרסמים, זמינות 24/7 והגעה מהירה. הזמינו עכשיו לוכד עכברים בכרמיאל. 

יש פער משמעותי בין העכברים המופיעים בסרטים מצויירים לבין העכברים אשר פולשים לבתים בשעת לילה מאוחרת. אף אחד לא היה רוצה לראות עכבר בבית אשר מכרסם כל דבר שזז. מכאן, הזמנת לוכד עכברים בכרמיאל תאפשר לכם להיות רגועים ולדעת כי לאחר הלכידה לא תראו יותר עכברים.

זקוקים ללוכד עכברים בכרמיאל? הגעתם למקום הנכון
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 עם התחייבות ל-100% הצלחה בלכידת העכבר 
אנו מבצעים טיפולים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר לאלפי לקוחות בכרמיאל להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בכרמיאל

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בכרמיאל

בפורטל במדבירים שלי מספקים שירותי לכידת עכברים בכרמיאל למעלה מ-15 שנים. בשנים האלו עזרנו לתושבי כרמיאל לפתור את כל בעיות המכרסמים והמזיקים בהם נתקלו בבית או בעסק. השירותים שלנו ניתנים בפריסה ארצית ובזמינות מיידית. מהרו להתקשר.
בטבלה שלפניכם תוכלו למצוא חלק מפעולות לכידת העכברים שביצענו לאחרונה בכרמיאל, אופן הלכידה ומחירה:

Attention: The internal data of table “142” is corrupted!

איך תזהו עכברים בבית?

לשאלה כיצד תזהו עכברים בבית, התשובה היא כי ישנם מספר סימנים אשר יסייעו לכם לזהות עכברים בבית. לוכד עכברים בכרמיאל בעל ניסיון רב יהיה מיומן בזיהוי הסימנים השונים. 

גללים של עכבר: הגללים של העכבר דומים במראה לגרגר אורז. לוכד עכברים מקצועי יבצע בחינה מדוקדקת על מנת לראות האם ישנם גללים בבית לצורך איתור ולכידת העכבר. שימו לב אם הקפדתם על ניקיון יסודי בבית ובכל זאת הבחנתם בגללים, הרי מדובר בהוכחה כי יש עכבר בבית. ככל שהכמות של הגללים גדולה יותר, כך רמת הנגיעות גבוה יותר, מה שמצריך אתכם להזמין לוכד עכברים מקצועי. 

סימני שיניים של עכבר: השיניים של העכבר חדות ומסוגלות לכרסם כל דבר שיש לכם בבית. עוד נציין כי השיניים של העכבר צומחות באופן קבוע במטרה לשמור על החדות ולכן אם הבחנתם בסימני שיניים, ייתכן כי יש לכם עכבר בבית. סימני שיניים על פריטים שונים כמו אריזות מזון או צינורות עשויים להעיד על אורחים לא רצויים בבית. 

רעשים בשעת לילה מאוחרת: זאת ועוד, כאשר אתם שומעים רעשים בשעת לילה מאוחרת, הרי זה גם סימן לכך כי יש עכבר בבית. בבואכם להזמין לוכד עכברים הוא יבצע תחקיר וישאל אתכם למקור הרעש על מנת לזהות את מסלול של העכבר על מנת לבצע לכידה.

איך מתבצעת לכידה של עכברים?

לכידת עכברים על ידי לוכד עכברים בכרמיאל נעשית תוך הקפדה על שלבי הלכידה השונים:

הלוכד מאתר את המסלול של העכבר: לוכד מקצועי יבצע תחקיר מקיף ומשמעותי במטרה להתחקות אחר המסלול של העכבר,בין אם מדובר על תעלות מזגן או בין אם מדובר על סדקים בתוך הקירות. 

מיקום המלכודת במקומות מתאימים: בשלב הבא, לוכד מקצועי ימקם את המלכודות סמוך למקום הימצאותו של העכבר על מנת לגרום לעכבר להגיע למקום.

בחירת מלכודת מתאימה: לוכד העכברים יבחר את המלכודת המתאימה ביותר בהתאם לניסיון שלו וכמובן בהתאם לבחינת המקרה – ייתכן כי יהיה צורך במלכודת כלוב או שמא יהיה צורך דווקא במלכודת קפיץ. מלכודת כלוב למשל מאפשרת ללכוד את העכבר ולשחרר אותו לטבע בלי לפגוע בו. לעומת זאת, שימוש במלכודת קפיץ גורמת למוות מידי של העכבר.

האם לכידת עכברים כוללת שימוש ברעל?

ישנם מצבים בהם לוכד עכברים בכרמיאל יעשה שימוש ברעלים שונים הכוללים פיתיון על מנת ללכוד את העכבר. פיזור הרעלים נעשה בתוך תיבות האכלה. השימוש ברעל נעשה על לאחר בחינת פרמטרים שונים:

רמת נגיעות: כאשר מדובר על רמת נגיעות גבוה במקום, אז ייתכן שימוש ברעל.

גודל השטח: כאשר מדובר על שטח גדול ובו יש לבצע את הלכידה, לוכד העכברים יפזר את הרעל.

תנאים באזור: כאשר ישנם תנאים המאפשרים פיזור רעל באזור, הרי לוכד העכברים יבחר לעשות שימוש ברעל במסגרת הלכידה. 

שימו לב, רק לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב יהיה אחראי על פיזור רעלים והצבת המלכודות. פיזור הרעלים בתיבות האכלה עשוי לגרום להימצאות של פגרים של עכברים במקומות שונים, דבר אשר יחייב את הלוכד להגיע ולבצע פינוי פגרים. אם אתם מריחים ריח רע בחצר הבית, ייתכן כי יש לכם פגר של עכבר ויש צורך לפנות אותו מהמקום על מנת לא לפגוע בבעלי החיים האחרים המצויים במקום.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בכרמיאל

זמן ההגעה הממוצע של מדביר של המדבירים שלי הוא כ-30 דקות.

אנו מספקים שירותי לכידות בכרמיאל כבר יותר מ-15 שנים, במהלך תקופה זו ביצענו לכידות מכל הסוגים באזור העיר.

המחיר של לכידת עכברים נקבע לפי האזור בו יש לבצע את הלכידה, אופן הלכידה ושעת הקריאה לטכנאי.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו