לוכד עכברים במרכז

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים במרכז

מחפשים לוכד עכברים במרכז? רוצים להיפטר מהמכרסמים? אנחנו כאן בשבילכם. אצלנו במדבירים שלי תוכלו למצוא בין שירותינו לוכד עכברים במרכז, אנו מספקים גם שירותי לוכד חולדות, עם התחייבות ללכידת המזיקים, זמינות 24/7 והגעה מהירה. הזמינו עכשיו לוכד עכברים במרכז. 

מהרגע בו העכברים נכנסים לבית שלנו הם גורמים נזק רב במיוחד החל מאכילה של מזון על השיש ועד כרסום דרך הקירות וחוטי חשמל. את הנזק יש לתקן ולכן חשוב ביותר ללכוד את העכברים כמה שיותר מהר. נוסף על זאת, העכברים יכולים להעביר שלל מחלות אשר מעמידות את החיים של אנשים בסכנה. על מנת ללכוד את העכברים בבית יש לקרוא לשירות של לוכד עכברים במרכז.

זקוקים ללוכד עכברים במרכז? הגעתם למקום הנכון
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 עם התחייבות ל-100% הצלחה בלכידת העכבר 
אנו מבצעים טיפולים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר לאלפי לקוחות במרכז להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים במרכז

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה במרכז

אנחנו במדבירים שלי מספקים שירותי לכידת עכברים במרכז למעלה מ-15 שנים, בסיס הפעולה של המדבירים שלנו במרכז הוא רחב ואנו מגיעים לכל מקום במרכז ובכלל בארץ, בין שירותינו ניתן למצוא לוכד עכברים במרכז כמו גם לוכד חולדות, כבר טיפלנו באלפי לקוחות באזור המרכז להיפטר מבעיות המכרסמים בבית בחצר או בעסק.
בטבלה שלפניכם תוכלו למצוא חלק מפעולות לכידת העכברים שביצענו לאחרונה במרכז, אופן הלכידה ומחירה:

Attention: The internal data of table “69” is corrupted!

חסרונות של שימוש ברעל ללכידת עכברים

אחת השיטות הפופולריות ללכידת עכברים על ידי לוכד עכברים במרכז היא שימוש ברעל המיועד ללכידה. עם זאת, מדובר בשיטה אשר כוללת לא מעט חסרונות לצד היתרון המשמעותי- אם העכברים יאכלו מהרעל הם ימותו תוך זמן קצר. 

אי אפשר לדעת את המיקום המדויק: עם זאת, כאשר העכברים ימצאו את מותם לא יהיה ניתן לדעת את המיקום המדויק שלהם כי הרעל מתחיל לפעול כמה ימים לאחר הבליעה של העכברים ולכן העכברים עשויים להימצא במקומות בהם יהיה צורך בשירות של פינוי פגרים. 

יצירת ריח חזק: כתוצאה מאי היכולת לזהות את מקום המוות של העכברים עשוי להיווצר ריח חזק בכל רחבי הבית, מה שיגרום אי נעימות. 

הרעל לא ידידותי לסביבה: יתרה מכך, הרעל אינו ידידותי לסביבה ואף קרו מקרים בעבר בהם בעלי חיים או אנשים נפגעו כתוצאה מאכילת הרעל.

מהי הדברת עכברים ירוקה?

לוכד עכברים במרכז יכול לבחור במגוון שיטות לכידה שאינן כוללות רעל כמו למשל הדברת עכברים ירוקה שאינה גורמת נזק לחיות ובני אדם.  נציין כי מדובר בשיטה שאינה פוגעת גם בעכברים אלא גורמת להם להתרחק מהמקום. 

הדברה אלקטרונית: אחת השיטות היא הדברה אלקטרונית אשר מאפשרת להשמיע רעשים בתדרים המפריעים לעכברים וכתוצאה מכך הם עוזבים את המקום. האנשים אינם שומעים את התדרים ולכן לא נגרמת להם הפרעה. אלא רק לעכברים אשר שומעים את הרעש ומעדיפים להתרחק מהמקום ולמצוא מקום אחר להיות בו. 

שימוש במלכודת כלוב: שיטה נוספת אשר אינה גורמת נזק לעכברים היא באמצעות שימוש במלכודת כלוב. מדובר בשיטה אשר במסגרתה ניתן ללכוד את העכברים ולאחר מכן לשחרר את העכברים בשטח פתוח בו יש אישור לשחרורם.  לכידה באמצעות כלוב אינה גורמת נזק לעכברים אלא מאפשרת להשאירם בחיים.

כיצד ניתן להרחיק עכברים באופן עצמאי?

במידה ואתם רוצים לא לראות עכברים בבית ולא להזדקק לשירות של לוכד עכברים במרכז ישנן מספר פעולות אשר תוכלו לבצע על מנת לא להזדקק לשירות שלו: 

שימוש בכדורי נפטלין: על מנת להרחיק עכברים ניתן לעשות שימוש בכדורי נפטלין אשר אפשר לטמון אותם בחצר הבית. 

הדברה ביולוגית: שיטה נוספת היא הדברה ביולוגית במסגרתה ניתן לחתול בבית לבצע את העבודה ולהרחיק את העכבר וכך לא יהיה צורך ללכוד אותו אלא להשאיר את העבודה לחתול. 

לא לזרוק פסולת בבית או בחצר: על מנת להימנע מעכברים בבית או בחצר, כדאי לא לזרוק פסולת וכך לחסוך את הפגישה עם העכברים אשר מהווים מטרד רב. 

הקפדה על גיזום: אם העכברים מופיעים בחצר, הרי הקפדה על גיזום תאפשר לכם להימנע מהופעה של עכברים. ככל שתשמרו על הסביבה נקייה יותר, כך תוכלו לא לראות את העכברים באזור. 

איטום פתחי ביוב: דרך נוספת היא איטום פתחי ביוב אשר מהווים מקור להימצאות עכברים. האיטום יאפשר לכם לדעת כי העכברים לא יכנסו לחצר דרך פתחי הביוב וכך תהיה לכם אפשרות להמשיך את שגרת החיים בלי כל חשש מפני היתקלות עם עכברים.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים במרכז

זמן ההגעה הממוצע הוא כ-30 דקות.

אנו מספקים שירותי לכידות במרכז כבר יותר מ-15 שנים, במהלך תקופה זו ביצענו לכידות מכל הסוגים באזור המרכז.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו