לוכד עכברים ברמלה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים ברמלה

אם יש לכם עכברים בבית או בבית העסק ואתם חייבים מדביר דחוף שיגיע עד אליכם ויטפל בבעיה ביעילות, זה הזמן לשכור את שירותיו של לוכד עכברים ברמלה של חברת הדברה מקצועית וותיקה. לוכדי העכברים שלנו יגיעו במהירות לכל הקריאות ברמלה של כל סוגי הלקוחות, מוסדיים, פרטיים ועסקיים. לוכד מקצועי שיגיע מהר וילכוד את המזיק החמקמק בדייקנות. הזמינו עכשיו שירות לוכד עכברים ברמלה דרך המדבירים שלי.

מבין המזיקים השונים אשר ניתן למצוא בבית עכברים נחשבים למזיקים מפחידים במיוחד, זאת בשל יכולת הכרסום שלהם ובשל העובדה כי הם אחראים על העברת מחלות שונות העשויות לגרום נזק בריאותי. אם יש לכם מכת עכברים בבית הרי הזמנת לוכד עכברים ברמלה זה הפתרון הטוב ביותר. עכברים נחשבים למזיקים זריזים וחכמים ולכן חשוב ביותר להזמין לוכד מקצועי כמה שיותר מהר. 

זקוקים ללוכד עכברים ברמלה? הגעתם למקום הנכון
לכידות יעילות ומהירות ושירות מקצועי
 עם התחייבות ללכידת העכבר
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות ברמלה להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים ברמלה

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה ברמלה

אצל חברת ההדברות המדבירים שלי תוכלו למצוא שירותי הדברה רבים כמו לוכד חולדות והדברת דבורים, בנוסף תוכלו לקבל גם שירות לוכד עכברים ברמלה. את שירות לוכד עכברים אנו מספקים בעיר כבר מעל עשור כשבמהלכו ביצענו פעולות לכידה רבות עבור לקוחותינו התושבים תוך הקפדה על הגעה מהירה ולכידה יעילה.

הנה טבלה הכוללת את חלק מפעולות לכידת העכברים שביצענו לאחרונה ברמלה:

Attention: The internal data of table “162” is corrupted!

איך עכברים מגיעים לבית?

ישנם מספר סימנים המעידים כי יש לכם עכברים בבית: 1. גללי צואה: אם הבחנתם בגללי צואה, הרי הדבר מעיד שיש לכם עכברים בבית ואתם צריכים לקרוא ללוכד עכברים מקצועי. 2. סימני שתן: סימן נוסף אשר מחייב אתכם לקרוא ללוכד עכברים מנוסה על מנת להיפטר מהעכברים. 

לשאלה כיצד העכברים נכנסים לבית, ישנן מספר תשובות:

טיפוס של העצים: העכברים בעלי יכולת טיפוס על העצים ומשם יש ביכולתם להיכנס לדירה. 

טיפוס על הבניין: עכברים יכולים לטפס על בניין הבית וכך להיכנס לדירה.

אם הבחנתם בעכברים בבית, הרי חשוב ביותר להזעיק לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב אשר יגיע במהירות ויבצע את הלכידה בצורה מקצועית ויעילה וכך יאפשר לכם לא להיות לחוצים מפני נוכחות של עכבר בבית.

עשה זאת בעצמך- שיטות ללכידת עכברים

ניתן למצוא היום מספר שיטות ביתיות אשר מאפשרות ללכוד את העכברים לבד. הנה מספר מלכודות ידועות אשר ניתן לעשות בהן שימוש על מנת למנוע הגעה של עכברים לבית. 

כעת נפרט על המלכודות השונות:

מלכודת דבק: מדובר במלכודת עשויה קלקר ובתוך המלכודת יש דבק. ניתן להניח פיתיון בתוך המלכודת על מנת ללכוד את העכברים. כאשר העכברים ינסו להגיע לפיתיון, הגוף שלהם יתפס במלכודת והם לא יהיו מסוגלים לצאת מהמלכודת וכך ימצאו את מותם. ההמלצה היא לא לעשות שימוש במלכודת דבק אלא לבחור במלכודת.

הכנת מלכודת ביתית: ניתן לעשות שימוש בבקבוק מים, מספריים וחוט על מנת ליצור מלכודת ביתית ללכידת עכברים. 

שימו לב, אם אתם לא רוצים להסתבך יתר על המידה, הרי ניתן לקרוא לשירות של לוכד עכברים ברמלה. לוכד עכברים מקצועי יגיע עם מלכודת מקצועית יותר כמו למשל מלכודת כלוב- מלכודת כלוב נחשבת מלכודת הומנית במיוחד ובה לוכדים את העכברים ולאחר מכן משחררים אותם לטבע בלי לפגוע בהם. 

לוכד עכברים מקצועי ידע להבחין בין המלכודות השונות ולבחור את המלכודת הטובה ביותר בשל שנות ניסיון רבות וידע רב בתחום. נוסף על זאת, יהיה ביכולתו לבצע את העבודה במהירות רבה על מנת לאפשר לכם לחזור לשגרה ללא נוכחות של עכברים בדירה.

היכן ניתן לפזר רעל עכברים?

אם יש רמת נגיעות גבוהה של עכברים וברצונכם להיפטר מהם במהירות רבה, הרי אחת הדרכים היא לפזר רעל עכברים. פיזור רעל עכברים גורם למותם של העכברים אך לא באופן מיידי אלא לאחר כמה ימים. 

אמנם בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט חנויות המציעות למכירה רעל עכברים לפיזור, אך חשוב ביותר לא להתפתות ולרכוש את הרעל אלא להזעיק לוכד עכברים ברמלה לצורך פיזור רעל במקום הנכון. 

יש לפזר את הרעל מחוץ לבית: שימו לב, במידה ויש לכם עכברים בבית, אין לפזר רעל בתוך הבית אלא רק מחוץ לבית. 

החומר מיועד לחקלאות: פיזור רעל בתוך הבית עשוי לגרום נזק רב והוא אינו מיועד לשימוש ביתי אלא רק לחקלאות.

הכשרה מיוחדת לצורך פיזור רעל: על מנת לפזר רעל יש צורך בהכשרה ייחודית הכוללת הצלחה במבחן עיוני ומעשי מטעם המשרד להגנת הסביבה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים ברמלה

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו במהירות המרבית ברמלה, הזמן הממוצע עומד על כ-30 דקות.

בוודאי, מגוון השירותים שלנו מסופקים 24/7 גם בעיר רמלה.

המחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעה שבה הוזמן הלוכד ברמלה וכמות הסריקות שנדרשו כדי לאתר את העכבר בשטח.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו