לוכד עכברים בעפולה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בעפולה

תושבי עפולה, הגיע הזמן להיפטר מבעיות העכברים שלכם אחת ולתמיד עם שירותיו של לוכד עכברים בעפולה, אם נתקלתם בעכברים בדירה, בעסק או בכל מקום בקרבתכם זה סימן שאתם צריכים לוכד עכברים דרך חברת הדברה מקצועית, עם זמינות 24/7 והגעה מהירה תוך מתן שירות איכותי ומקצועי. הזמינו עכשיו את שירותיו של לוכד עכברים בעפולה.

אם העכבר נראה לכם כמו מכרסם חמוד , ייתכן וראיתם יותר מדי סרטים. ברגע בו העכבר נכנס אליכם הביתה, השהייה שלו בבית הופכת למטרד די רציני אשר צריך למצוא לו פתרון. בערים השונות ובפרט בעפולה ניתן להבחין בעכברים. לצורך לכידה של עכברים, יש לקרוא לשירות של לוכד עכברים בעפולה אשר יגיע עם הציוד המתאים ביותר ללכידה. אז איך מגיעים העכברים לביתנו? למשל חצר מוזנחת ולא מטופלת גורמת לעכברים "לבנות" שם בתים ואז להיכנס לביתכם לחפש מזון. או למשל כאשר יש פרויקט בניה גדול בעומר אשר כולל חפירה והריסה של מבנים וביובים. עכברים רבים יוצאים ממקומות אלה ומחפשים מקומות מסתור ונכנסים אליכם הביתה.

זקוקים ללוכד עכברים בעפולה? זה המקום 
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 עם התחייבות מלאה ללכידת העכבר 
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בעפולה להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בעפולה

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בעפולה

לכידת עכברים היא שירות נפוץ מאוד בערים מתפתחות, עפולה כאחת מהן משמשת כמוקד עלייה ללוכדי עכברים, לוכדי העכברים של המדבירים שלי הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומם ומטפלים בכל בעיית מכרסמים בה לקוחותינו ייתקלו כולל לכידת חולדות, הלוכדים שלנו זמינים תמיד ומגיעים מהר לכל מקום בעיר עפולה.
לפניכם טבלה הכוללת חלק ממקרי לכידת העכברים שהתבקשנו לבצע לאחרונה בעפולה, כמו גם את מחיר השירות:

Attention: The internal data of table “82” is corrupted!

איך לוכד עכברים בעפולה מבצע את הלכידה?

העכברים מגיעים לבתים של אנשים כתוצאה מהזנחה של חצר בה הם יכולים לבנות בית ולחפש אחר מזון. או למשל במקרה בו יש פרויקט בנייה מרכזי בעפולה ואז ניתן לראות עכברים המחפשים מקומות מסתור וכתוצאה מכך מגיעים לבתים. לוכד עכברים בעפולה עובד בהתאם לשלבים שונים על מנת לבצע את הלכידה בצורה הטובה ביותר: 

פיזור רעל המדומה לאוכל: הלוכד מפזר רעל דמוי אוכל עבור העכברים בסביבה. הרעל אינו גורם להרג של העכברים אלא גורם לבעיות בקיבה הגורמות להם להימלט למקומות אחרים. 

פיזור בצורה מבוקרת: הלוכד מפזר את הרעיל בצורה מבוקרת ועושה שימוש ברעל להדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה. 

שימוש במלכודות: נוסף על פיזור רעל, לוכד העכברים יכול ללכוד את העכבר באמצעות שימוש במלכודות שונות כמו מלכודת קפיץ או מלכודת דבק. 

הגעה למקום על מנת לבחון את רמת הנגיעות: לאחר מספר ימים הלוכד מגיע למקום על מנת לבחון את רמת הנגיעות ולראות האם יש רמת נגיעות גבוה או רמת נגיעות נמוכה.

איך תמנעו מעכברים להיכנס לבית שלכם

אחת השאלות המעסיקות את תושבי עפולה היא השאלה איך אפשר למנוע מעכברים להיכנס לבית שלהם. רגע לפני הזמנת לוכד עכברים בעפולה אפשר לעשות את הפעולות הבאות על מנת להרחיק את העכברים מהאזור: 

הימנעות משתיית מקורות מים עומדים: יש לנסות ולמנוע מהעכברים להימנע משתייה של מקורות מים עומדים. 

סגירה ואיטום של מוצרי מזון: נוסף על זאת, כאשר אתם לא רוצים שהעכברים יגיעו אליכם הביתה, הרי חשוב ביותר לבצע איטום וסגירה של מקורות מזון. אם תניחו מקורות מזון על השיש, הרי זה פתח להופעה של עכברים. 

סגירה של פחי אשפה: עוד דבר חשוב, חשוב ביותר לדאוג לסגירה של פחי האשפה על מנת לא לאפשר לעכברים לאכול מפחי האשפה. 

טיפוח הגינה שלכם: זאת ועוד, חשוב ביותר לדאוג לטיפוח הגינה שלכם ולהקפיד לשמור על הצמחייה.

למה חשוב לבצע לכידה של עכברים בעפולה

הופעה של עכברים בבית או בשטח הגינה אינה נעימה במיוחד ולכן חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד עכברים בעפולה בשל הסיבות הבאות: 

עכברים מביאים מחלות: בשל תנאי המחיה שלהם, העכברים מביאים איתם מחלות רבות ולכן חשוב ביותר לדאוג ללכידה שלהם על מנת לא להיחשף לשורה שלמה של מחלות העשויות לסכן הן בעלי חיים והן בני אדם. 

דאגה לחלל בית נקי: עכברים משאירים אחריהם את הצואה שלהם ולכן חשוב ביותר לבצע לכידה של עכברים על מנת לא להיחשף לצואה שלהם. 

דאגו להזמנת לוכד מקצועי: בעת ההזמנה של הלוכד חשוב שתדעו כמה שיותר פרטים עליו לרבות ניסיון מוכח בלכידה והכרה עם אמצעי הלכידה השונים. 

שימוש בחומרי הדברה איכותיים: לעתים הלוכד יבחר לשלב גם חומרי הדברה נוסף על הלכידה וחשוב ביותר לוודא כי מדובר בחומרי הדברה מאושרים מטעם המשרד להגנת הסביבה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בעפולה

אנו משתדלים לתת מענה מהיר ככל הניתן ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע הוא כ-30 דקות.

מחיר לכידת עכבר נקבע בעיקר לפי כמו הסריקות שהיה צורך לבצע, שעת הקריאה ורמת הנגיעות.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו