לוכד עכברים בצפון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בצפון

זקוקים לשירותי לוכד עכברים בצפון? רוצים להיפטר בעיות המכרסמים שלכם? אצלנו באתר המדבירים שלי תוכלו למצוא שירותי לכידת עכברים וחולדות בכל אזור צפון הארץ. שירות מקצועי ואמין עם שימוש באמצעים המתקדמים ביותר בתחום, זמינות 24/7 והגעה מהירה.

העכברים מגיעים לדירות או עסקים בעיקר בשעות הקטנות של הלילה. במרבית המקרים ניתן למצוא את העכברים מגיעים מפתחי הביוב. אם ראיתם לאחרונה עכברים בצפון, הרי זה בדיוק הזמן להזמין שירות של לוכד עכברים בצפון אשר יגיע במהירות אל המקום ויבצע לכידה של העכבר וכך תהיה לכם האפשרות ליהנות מאורח חיים ללא מכרסמים.

צריכים לוכד עכברים בצפון? זה המקום בשבילכם
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 עם התחייבות להעלמת הבעיה 
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר לאלפי לקוחות בצפון הארץ להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בצפון

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בצפון הארץ

אנחנו במדבירים שלי מספקים את כל שירותי ההדברות, כאן תוכלו למצוא שירותי לכידת עכברים וחולדות בפריסה ארצית , ומגיעים לכל מקום בצפון הארץ.  הלוכדים שלנו מספקים את שירותיהם לתושבי הצפון כבר מעל עשור, עשור שבו ביצענו אלפי עבודות של לוכד עכברים בצפון הארץ, תמיד עם שירות מקצועי ופתרונות יעילים.

הטבלה הבאה מציגה חלק מלכידות העכברים האחרונות שביצענו בצפון, דרך הלכידה ומחירה:

Attention: The internal data of table “58” is corrupted!

איך לוכדים עכברים ללא שימוש ברעל?

לצד השימוש ברעל לצורך לכידה של עכברים  בו בוחר לוכד עכברים בצפון,  בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שיטות לכידת עכברים שאינן כוללות שימוש ברעל וכעת נמנה את השיטות השונות. : 

מלכודת הומנית: לצד מלכודות הכוללות רעל, ניתן למצוא היום מלכודות הומניות אשר מאפשרות ללכוד את העכבר במלכודת בלי לפגוע בו ולשחררו לאחר מכן. ההמלצה היא לגשת אל חנות קרובה אל אזור המגורים שלכם ולבקש מלכודת הומנית. 

הכינו את המלכדות בעצמכם: דרך נוספת ללכוד עכברים ללא שימוש ברעל היא פשוט להכין את המלכודת בעצמכם. באמצעות חיפוש באינטרנט, תוכלו לבנות מלכודת לבד לפי החומרים שיש לכם בבית כמו למשל שימוש בגליל של קרטון וכמה עיתונים ישנים. 

פיתיונות: על מנת ללכוד את העכברים ללא שימוש ברעל, יש להניח פיתיונות במלכודות השונות.  שימו לב, הטעם של העכברים מזכיר את הטעם שלנו וישנם מזונות רבים אשר ניתן להניח במלכודת כמו למשל חמאת בוטנים. אם אתם מניחים את הפיתיון, כדאי לזכור לשים כפפות על מנת שהעכברים לא יזהו כי מדובר במלכודת.

למה לא כדאי ללכוד עכבר לבד

אמנם כיום ישנן מלכודות שונות אשר ניתן לקנות אותן בחנויות וכמו כן ניתן להרכיב מלכודות שונות מהחומרים שיש בבית, אבל אין תחליף לעבודה מקצועית של לוכד עכברים בצפון. הנה מספר סיבות מדוע לא כדאי לכם ללכוד את העכברים בכוחות עצמכם אלא להיעזר באיש מקצוע: 

הכנה : לוכד עכברים מקצועי לא ייגש לעבודת הלכידה סתם כך אלא יבצע עבודת הכנה הכוללת איתור מקום המסתור של העכבר באמצעות זיהוי הסימנים המוכרים לו. 

בחירה של מלכודת: בשלב הבא, הלוכד יבחר את המלכודת המתאימה ביותר, בין אם מדובר על מלכודת קפיץ אן על מלכודת אחרת אשר מטרתה ללכוד את העכבר. 

בדיקה של אזור הלכידה: לאחר ביצוע הלכידה, הלוכד יחזור למקום במטרה לבדוק כי אכן אין נגיעות של עכברים והמקום נקי ללא מכרסמים.

לכידת עכברים עם לוכד מוסמך

לכידת עכברים בסיוע של  לוכד עכברים בצפון   תאפשר לכם לדעת כי אתם יכולים להיות רגועים ואין חשש מפני הימצאות של עכברים באזור בשל הלכידה. עכברים יכולים להעביר מחלות שונות ולכן חשוב ביותר להסתייע בשירות של לוכד מוסמך. הנה מספר מאפיינים של לוכד מוסמך 

אחריות: לוכד מוסמך יציע לכם אחריות על ביצוע הלכידה וכך תדעו כי תוכלו לפנות אליו בכל שאלה בכל זמן. 

ניסיון: לוכד עכברים מוסמך יגיע עם ניסיון רב ויכיר את סוגי המלכודות ללכידת עכבר תוך בחירה מתאימה בהתאם למקום. 

רישיון עבודה: לוכד עכברים מוסמך יהיה איש מקצוע אשר לו רישיון עבודה לביצוע לכידת עכבר. לעתים כאשר העכבר נמצא בחוץ יש לבצע את הלכידה באמצעות שימוש בתיבות האכלה הכוללות רעל והדבר מצריך רישיון לביצוע שימוש בחומרים רעילים אשר עשויים לגרום נזק לבעלי חיים או לבני האדם. שימוש בחומרים הללו מתאפשרים רק ללוכד מוסמך אשר יש לו רישיון ויודע בדיוק היכן להניח את תיבות האכלה בלי לפגוע בבעלי חיים המצויים בחוץ וכך לבצע את הלכידה בצורה אפקטיבית.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בצפון

מחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעה בה הוזמן הלוכד ולכמות הסריקות שהלוכד הצטרך לעשות כדי לאתר את העכבר.

אנחנו במדבירים שלי מספקים שירותי לכידות בצפון כבר למעלה מ-15 שנים.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו