לוכד עכברים בקרית אונו

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בקרית אונו

זקוקים לשירותי לוכד עכברים בקרית אונו? צריכים הדברת מכרסמים מכל סוג לבית או לחצר? המדבירים שלי מספקת את כל הפתרונות לתושבי קרית אונו. אם נתקלתם בעכבר בבית או בחצר אנחנו כאן בזמינות תמידית והגעה מהירה בשבילכם. לוכד עכברים מקצועי ויעיל עם אחריות ללכידת העכבר. הזמינו עכשיו לוכד עכברים לטיפול יסודי בבעיה.

זיהיתם עכבר בבית? זיהוי של עכבר בבית אינה סיטואציה נעימה במיוחד ולכן כדאי להזמין שירות של לוכד עכברים בקרית אונו. לוכד עכברים מקצועי ידע להתאים את המלכודת הטובה ביותר וכך להבטיח כי יהיה לכם שקט בבית ולא תמצאו את עצמכם נתקלים בעכבר.

צריכים לוכד עכברים בקרית אונו? זה המקום בשבילכם
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 עם התחייבות להעלמת הבעיה 
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בקרית אונו להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בקרית אונו

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בקרית אונו

אנחנו במדבירים שלי מספקים את כל שירותי ההדברות, כאן תוכלו למצוא שירותי לכידת עכברים וחולדות בפריסה ארצית , גם בקרית אונו.  הלוכדים שלנו מספקים את שירותיהם לתושבי קרית אונו כבר מעל עשור, עשור שבו ביצענו מאות עבודות לכידה בקרית אונו, תמיד עם שירות מקצועי ופתרונות יעילים.

הטבלה הבאה מציגה חלק מלכידות העכברים האחרונות שביצענו בקרית אונו, דרך הלכידה ומחירה:

Attention: The internal data of table “63” is corrupted!

איך מזהים עכבר בבית?

לעתים בשל חוסר הניסיון, אנשים נוטים לחשוב כי הם ראו חולדה ואינם מבינים כי למעשה מדובר בעכבר. בדיוק בשביל זה לוכד עכברים בקרית אונו צריך להגיע למקום כדי לעשות סדר ולהבחין בין עכבר לחולדה. 

גודל : עכבר מצוי גודלו בין 9-12 ס"מ, זאת בהשוואה לחולדה אשר הזנב שלה ארוך יותר וגם צורת הראש. משקל: עכבר נחשב לחיה קטנה יותר בהשוואה לחולדה. 

רעש של כרסום: אם הבחנתם ברעשים של כרסום בשעת לילה מאוחרת, יכול להיות שיש לכם עכבר בבית. 

גללים: נוסף על זאת, אם הבחנתם בגללים באזור של המטבח או באזורים אחרים בבית, זה סימן שיש לכם עכבר בבית והדבר מצריך טיפול מקצועי של לוכד עכברים מקצועי.

שיטות של לכידת עכברים

בעת הזמנת לוכד עכברים בקרית אונו כדאי לדעת כי ישנן שיטות לכידה שונות של עכברים כאשר לוכד מקצועי יבצע איתור מדויק של מקום העכבר ויבחר את המלכודת המתאימה בהתאם למיקום של העכבר והמקום בו העכבר נמצא.  ישנן מספר מלכודות אשר באמצעותן ניתן לבצע לכידה של עכברים בצורה אפקטיבית: 

מלכודת דבק: מלכודת דבק נחשבת למלכודת אשר במסגרתה הרגליים של העכברים נתפסות בדבק והעכברים מוצאים את עצמם נאבקים במטרה לצאת מהמלכודת. 

מלכודת קפיץ: מלכודת מסוג זה כוללת פיתיון אשר נמצא בצד השני של המלכודת וקיים קפיץ אשר מופעל באמצעות שחרור נצרה המצויה במקום בו מצוי הפיתיון. בו ברגע שהעכבר יאכל מהפיתיון הוא יילכד במלכודת ולא יוכל לצאת ממנה. בשל העוצמה של הקפיץ, לעתים העכבר עשוי למצוא את מותו ברגע שהקפיץ משתחרר. 

כך או אחרת, חשוב ביותר לא לבצע את הלכידה באמצעות המלכודת לבד אלא להיעזר בשירות של לוכד עכברים מקצועי בשל הידע והניסיון שלו בהפעלת המלכודת. כאשר לוכד מקצועי יפעיל את המלכודת לא יהיה חשש לפציעה של האצבעות שלו כתוצאה משחרור לא מתכונן של הקפיץ. 

מלכודת רשת: מבין המלכודות השונות, מדובר במלכודת הומנית במיוחד. בתוך הכלוב יש פיתיון המחובר לקפיץ אשר בעת השחרור ייסגר וכך העכבר יישאר בפנים ללא יכולת לצאת.

כמה זמן לוקח ללכוד את העכבר?

לוכד עכברים בקרית אונו יבצע את הלכידה באמצעות המלכודת המתאימה ביותר. נציין כי בהשוואה לחולדות העכברים נחשבים לחיה פחות חכמה, מה שמאפשר ללוכד לבצע את הלכידה בקלות, בייחוד כאשר מדובר על לכידה במבנה סגור אז הלוכד יבחר לעשות שימוש במלכודת קפיץ או מלכודת רשת. נציין כי הליך לכידה של עכברים עשוי להיארך עד 48 שעות עד לקבלת התוצאה הרצויה. ישנן סיבות שונות המביאות לכך כי הליך הלכידה ארוך במיוחד וכעת נפרט אודות הסיבות: 

חשש של העכברים מפני הימצאות:  הסיבה להליך לכידה ארוך  היא בשל החשש של העכברים לגבי מקום ההימצאות שלהם והם יבחרו לצאת רק שיהיה שקט וחשוך. 

יש לחכות 24 שעות ביממה:   לאחר הליך אשר יכלול פיזור של המלכודות יש לחכות 24 שעות ולבדוק האם יש תוצאות.  ההמתנה נועדה על מנת לאפשר לעכברים לצאת ממקום המסתור שלהם. 

אם הפיתיונות לא עבדו, יש לבצע החלפה של הפיתיונות: במידה ואחרי 48 שעות אין תוצאות, הרי יש להחליף את הפיתיונות על מנת לבצע לכידה בצורה טובה ואפקטיבית יותר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בקרית אונו

לוכד עכברים יגיע לבית או לעסק במהירות, יאתר וילכוד את העכבר, ובמקרה הצורך יציב מלכודות ויחזור לביקור נוסף.

אנחנו במדבירים שלי מספקים שירותי לכידות בקרית אונו כבר למעלה מ-10 שנים.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו