לוכד עכברים בראש העין

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בראש העין

זקוקים לשירותי לוכד עכברים בראש העין? רוצים להיפטר מהמכרסמים בעסק או בבית? המדבירים שלי מספקת את כל פתרונות העכברים לתושבי ראש העין. אם עכברים מתרוצצים בסביבת הבית או העסק שלכם אנו מתחייבים לסייע לכם להיפטר מהם על ידי לוכדים מקצועיים. הזמינו עכשיו לוכד עכברים בראש העין לטיפול יסודי בבעיה.

בשל התפתחות הבנייה בשכונות החדשות בראש העין ניתן לראות את העכברים יוצאים מהמחילות ונמצאים בשטחים פתוחים ושטחים פרטיים. בעת ההיתקלות עם עכברים, חשוב ביותר לא לנסות ללכוד את העכברים בצורה עצמאית- אלא להיעזר בשירות של לוכד עכברים בראש העין. לוכד עכברים מנוסה יגיע למקום ויבצע את הלכידה.

זקוקים לשירותיו של לוכד עכברים בראש העין? זה המקום
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 התחייבות מלאה להעלמת הבעיה 
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בראש העין להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בראש העין

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בראש העין

אנחנו במדבירים שלי מספקים מגוון רחב של שירותי הדברות ולכידות בפריסה ארצית, בין שירותים אלו אנו גם מספקים שירות לוכד עכברים בראש העין, את שירות זה אנו מספקים כבר מעל 10 שנים, במהלך תקופה זו ביצענו מאות לכידות עכברים עבור תושבי ראש העין תוך הקפדה על זמינות תמידית והגעה מהירה ללקוח.

הטבלה הבאה מציגה חלק מלכידות העכברים האחרונות שביצענו בראש העין, דרך הלכידה ועלות השירות:

Attention: The internal data of table “86” is corrupted!

איך תדעו שיש לכם עכברים בבית?

לשאלה כיצד תדעו כי יש לכם עכברים  בבית? התשובה היא באמצעות ראייה פיזית. העכברים נחשבים לקטנים פיזית בהשוואה לחולדות. דרך נוספת היא לעקוב אחר הגללים של העכברים הנראים קטנים יותר בהשוואה לגללים של חולדות. העכברים מעדיפים לחזור לאותו מקום לעשות את הצרכים שלהם ולכן אם הבחנתם בגללי צואה,זה בדיוק הזמן לקרוא לשירות של לוכד עכברים בראש העין. נוסף על כך, אם הבחנתם במזון אכיל ואתם מוצאים את עצמכם זורקים את הפירות והירקות כתוצאה מאכילה, כדאי לקרוא ללוכד עכברים.

איך מבצעים לכידה של עכברים?

אחת השאלות אשר אנשים שנתקלו בעכברים בבית שואלים היא כיצד לוכד עכברים בראש העין מבצע את הלכידה של העכברים. התשובה היא באמצעות מספר דרכים: 

לכידה באמצעות מלכודת כלוב: אחת השיטות היא לכידה של עכברים באמצעות שימוש במלכודת כלוב. ניתן ללכוד את העכברים במלכודת בלי לגרום למותם. מניחים פיתיון במלכודת וברגע בו העכבר מושך את הפיתיון, אז ניתן ללכוד אותו. 

לכידה באמצעות מלכודת קפיץ: נוסף על כך, ניתן לעשות שימוש במלכודת קפיץ. שימוש במלכודת יגרום לעכבר למוות. ברגע שהעכבר ידרוך על הפס במטרה להגיע לפיתיון, הרי המלכודת נסגרת על העכבר. 

לכידה באמצעות שימוש ברעל: דרך נוספת היא לבצע לכידה באמצעות רעל. את הרעל יכול להניח לוכד עכברים  מקצועי ובעל ניסיון רב. את הרעל לוכד העכברים מניח בתיבות האכלה סגורות- מדובר בתיבות מאובטחות אשר לא מאפשרות גישה של ילדים או בעלי חיים. הרעל אינו גורם לעכברים למוות מיד אלא מדובר בהליך האורך כמה ימים בהתאם לסוג הרעל. שימו לב, השימוש ברעל לא ייעשה בבית אלא רק בחוץ. הרעלה בבית לא תאפשר לכם לדעת היכן העכבר הורעל.

איך תזהו לוכד עכבר מומלץ?

על מנת למצוא את עצמכם במצב בו אין לכם עכברים בבית, כדאי לקרוא לשירות של לוכד עכברים בראש העין. לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום יבצע את הלכידה באמצעות האמצעים העומדים לרשותו. 

כיצד תזהו לוכד מומלץ- הנה מספר טיפים: 

המלצות של לקוחות: חשוב ביותר לוודא כי הלוכד אשר בחרתם הינו איש מקצוע אשר לו המלצות מטעם לקוחות קודמים. המלצות מטעם לקוחות קודמים יאפשרו לכם לדעת כי בחרתם את איש המקצוע המתאים ביותר. 

ציוד מתקדם: את הלכידה הלוכד מבצע באמצעות אמצעי לכידה שונים ועליו להיות עם היד על הדופק ולהצטייד באמצעי לכידה מתקדמים ומתאימים. 

זיהוי המסלול של העכבר: נוסף על כך, לוכד מקצועי ידע לזהות את מסלול של העכבר על מנת לבצע את הלכידה בצורה מהירה ביותר. 

שיחה טלפונית: טרם ההחלטה, חשוב ביותר לערוך שיחה עם לוכד העכברים על מנת לוודא כי מדובר בלוכד מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום.  יש חשיבות רבה לבצע שיחה טלפונית על מנת לברר כמה שיותר פרטים על הלוכד. 

מהירות: לוכד עכברים צריך להגיע אליכם כמה שיותר מהר, בין אם מדובר על שעות הבוקר או שעות הלילה. הוא צריך להיות מוכן להעניק לכם שירותי לכידה 24 שעות ביממה. העכברים ידועים כמזיקים אשר מסתובבים בשעות הלילה ולכן עליו להגיע בכל שעה נתונה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בראש העין

אנו משתדלים לספק מענה מהיר ככל הניתן ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע הוא כ-30 דקות.

לוכד עכברים יגיע לבית או לעסק במהירות, יאתר וילכוד את העכבר, ובמקרה הצורך יציב מלכודות ויחזור לביקור נוסף.

אנחנו במדבירים שלי מספקים שירותי לכידות בראש העין כבר למעלה מ-10 שנים.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו