לוכד עכברים ברחובות

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים ברחובות

מצאתם סימנים לעכברים בבית העסק או בבית ואתם ממש חייבים להיפטר מהעכברים עכשיו? זה הזמן לשכור את שירותיו של לוכד עכברים מקצועי ומוסמך של חברת הדברה ותיקה. לוכדי העכברים שלנו יגיעו במהירות לכל הקריאות ברחובות של כל סוגי הלקוחות. לוכד מקצועי שיגיע מהר וילכוד את המזיק בדייקנות. במקרים שנוצר הצורך יציב גם מלכודות בשטח. הזמינו עכשיו שירות לוכד עכברים ברחובות דרך פורטל המדבירים שלי.

הופעת עכברים בבית אינה חוויה נעימה במיוחד. אם ראיתם עכברים בבית באמצעות זיהוי סימנים שונים כמו גללי צואה או סימני שתן, חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים ברחובות. הימצאות של עכברים בבית עשויה לגרום למתחים שונים ולכן כדאי לדעת כי העכברים נעלמו אחת ולתמיד. הזמנת לוכד עכברים מקצועי יסיים את הסאגה והלחצים מצידכם ותהיו בטוחים כי הסביבה נקייה מעכברים.

זקוקים ללוכד עכברים ברחובות? הגעתם למקום הנכון
לכידות יעילות ומהירות ושירות מקצועי
 עם התחייבות ללכידת העכבר
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות ברחובות להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים ברחובות

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה ברחובות

אצלנו בפורטל ההדברות המדבירים שלי תמצאו שירותי הדברה בעיר שלכם. לתושבי רחובות אנו מציעים שירותים רבים כמו לוכד חולדות והדברת נמלים, בנוסף תוכלו לקבל גם שירות לוכד עכברים ברחובות. את שירות לוכד העכברים אנו מספקים כבר מעל עשור בעיר כשבמהלכו ביצענו פעולות לכידה רבות עבור לקוחותינו התושבים תוך הקפדה על הגעה מהירה ולכידה יעילה.

הנה טבלה הכוללת את חלק מפעולות לכידת העכברים שביצענו לאחרונה ברחובות:

Attention: The internal data of table “163” is corrupted!

איך מרחיקים עכברים לבד?

רגע לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים ברחובות, ישנה פעולה אשר תוכלו לבצע על מנת להרחיק את העכברים לבד. עכברים אינם אוהבים ריחות מסוימים ולכן ניתן לפזר ריחות שונים:

שמן מנטה

פלפל

ציפורן

פלפל קאיין

פיזור הריחות הנ"ל יגרום לכך כי לא תראו יותר עכברים בסביבה שלכם. במידה והבחירה שלכם היא שימוש בשמן, ההמלצה היא לטבול את השמן בצמר גפן ולהניח במקום בו אתם מבקשים להרחיק את העכברים.

כך או אחרת, כאשר מדובר על רמת נגיעות גבוהה, יש צורך להזמין לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום ואי אפשר לנסות ולהרחיק את העכבר בכוחות עצמכם. במקרה של רמת נגיעות גבוהה, קיימת חשיבות רבה לקרוא ללוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום.

כמה זמן לוקח ללכוד עכברים

מצאתם עכברים בבית ואתם מעוניינים ללכוד אותם? מכאן, עולה השאלה כמה זמן לוקח ללכוד עכברים. נציין כי אין תשובה אחת אלא התשובה תלויה במספר רכיבים:

רמת נגיעות: שימו לב, אם לא מדובר בעכבר בודד אלא במספר רב של עכברים, הרי יהיה צורך בעבודה רבה יותר אשר תיקח זמן רב, זאת בהשוואה ללכידה של עכבר בודד.

בחירת המלכודת: במקרה בו יש רמת נגיעות גבוהה, הרי יש צורך לבחור מלכודת יעילה כמו תיבת האכלה. במקרה של תיבת האכלה יש להציב רעל בתוך תיבת האכלה ועל הלוכד להגיע כמה ימים לאחר מכן על מנת לוודא כי העכברים מתו ואין זכר לפגרים.

פינוי פגרים: עם זאת, במידה ויש צורך בפינוי פגרים, הרי מדובר בשירות הניתן על ידי לוכד עכברים ברחובות המפגין מקצועיות ובעל ידע רב בתחום.

מהי לכידה יעילה של עכברים?

לוכד עכברים ברחובות יבחר לעשות שימוש במגוון רחב של אמצעי לכידה על מנת ללכוד את העכברים. נציין כי אין שיטה אחת הנחשבת יעילה יותר מהאחרת, אלא הדבר תלוי בגורמים כמו רמת נגיעות, מספר עכברים , מקום הלכידה ועוד. 

ישנן מספר מלכודות אשר הלוכד צריך להכיר:

מלכודת דבק: מדבור במלכודת ובה עכברים נתפסים תוך מספר שעות או ימים הם מתים כתוצאה מחוסר שתייה או מזון. במקרים בהם העכברים חיים, הרי הלוכד יכול לבחור לעשות שימוש בתכשירי הדברה שונים על מנת לגרום למותם.

תיבת האכלה: שימוש בתיבת האכלה מתאים במקרים בהם העכברים מצויים בחוץ בשל השימוש ברעל בתוך תיבות האכלה.  בתוך התיבה יש פיתיון מורעל וכאשר העכבר אוכל את הפיתיון הוא מת.

מלכודת חשמלית: הצבה של מלכודת חשמלית הכוללת סגירה של מעגל שמפעיל זרם חשמלי וגורם למותם של העכברים. הזרם החשמלי גורם למותם של העכברים וכך אין לחשוש מפני מציאת פגרים.

מלכודת כלוב: נוסף על זאת, לוכד עכברים יכול לעשות שימוש במלכודת כלוב ובה הוא יבצע את הלכידה תוך שחרור העכברים בטבע לאחר מכן.

כך או אחרת, יש מערכת שלמה של יתרונות וחסרונות בבחירת המלכודות השונות וכאן זה דורש מהלוכד להפעיל שיקול דעת על מנת לבחור את המלכודת המתאימה ביותר במטרה לאפשר לכם להיות רגועים ובטוחים כי לא תראו יותר עכברים קרוב לסביבה שלכם.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים ברחובות

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו במהירות המרבית ברחובות, הזמן הממוצע עומד על כ-30 דקות.

המחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעה שבה הוזמן הלוכד וכמות הסריקות שנדרשו כדי לאתר את העכבר בשטח.

בוודאי, מגוון השירותים שלנו מסופקים 24/7 בעיר רחובות וגם בפריסה ארצית.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו