לוכד עכברים ברמת השרון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים ברמת השרון

יש לכם חשש שיש לכם עכברים בבית או בעסק? זקוקים לשירותי לוכד עכברים ברמת השרון מעכשיו-לעכשיו? חברת המדבירים שלי מספקת את כל פתרונות המכרסמים ברמת השרון. אם יש לכם עכבר בבית או בחצר הלוכדים שלנו לשירותכם. לוכד עכברים מקצועי ויעיל עם אחריות ללכידת העכבר. הזמינו עכשיו לוכד עכברים ברמת השרון לטיפול יסודי בבעיה.

הימצאות של עכבר בבית עשויה להוביל לכרסום חפצים רבים וכן פגיעה במצב הבריאותי שלכם. העכבר נושא עימו מחלות רבות ועשוי להעביר לכם מחלות שונות ולכן חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של לוכד עכברים ברמת השרון. לוכד מקצועי ידע כיצד להיערך ללכידה של העכבר בצורה מקצועית.

מחפשים לוכד עכברים ברמת השרון? המדבירים שלי כאן בשבילכם
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 התחייבות ללכידת המזיק 
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות ברמת השרון להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים ברמת השרון

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה ברמת השרון

באתר המדבירים שלי תוכלו למצוא מגוון שירותי הדברה רחב. בין שירותי הלכידה שלנו גם תמצאו גם שירות לוכד עכברים ברמת השרון. השירות שלנו מסופק בזמינות סביב השעון ומבוצע על ידי לוכד עכברים מנוסה. הלוכדים שלנו ביצעו לאורך שנות פעילותנו פעולות לכידת עכברים רבות בעיר. בזמן הזה סיפקנו פיתרונות לבעיות העכברים של לקוחותינו ברמת השרון.

בטבלה הבאה תוכלו לראות פעולות לכידת עכברים וחולדות שביצענו עבור תושבי רמת השרון:

Attention: The internal data of table “144” is corrupted!

מדוע העכברים מהווים סיכון לבני האדם?

הדבקה במחלות שונות: להבדיל מחיות הבית שלכם, הרגלי הניקיון של העכבר שונים לחלוטין והם עשויים להדביק אתכם במחלות שונות כמו למשל עכברת אשר מצריכה קבלת טיפול רפואי. הפרווה של העכברים עשויה לעיתים להיות מכוסה בצואה מהווה מקור להימצאות חיידקים רבים. 

סביבת מחייה: עכברים נמצאים במערכת הביוב ופחי האשפה- מדובר במקומות מזוהמים והם לא בוחלים במזונות שונים. 

נזקים לתשתיות חשמל: העכברים עשויים לכרסם חוטי חשמל ולגרום נזקים לתשתיות של חשמל.

אילו פעולות מניעה אפשר לעשות?

כאשר רמת הנגיעות של העכברים נמוכה, הרי יתכן ויקח זמן רב עד שתבחינו בהם. לעומת זאת, כאשר רמת הנגיעות גבוהה, ההמלצה היא להזמין לוכד עכברים ברמת השרון אשר יגיע למקום במהירות תוך בחירת אמצעי הלכידה המתאים ביותר. 

לשאלה כיצד ניתן למנוע את ההגעה של העכברים? הנה מספר דרכים:

הקפדה על גימור איכותי: אם אתם לא רוצים לראות עכברים בבית, ההמלצה היא להקפיד על רמת גימור גבוהה. הכוונה היא לדאוג לאיטום איכותי הכולל איטום סדקים בקירות ומאחורי הארונות על מנת לא לאפשר לעכברים להיכנס לבית. 

חשיבות אחסון של מזון בקופסאות סגורות: נוסף על זאת, חשוב ביותר לדאוג לאחסון של מזונות בקופסאות סגורות על מנת לא לאפשר לעכברים לאכול מהמזונות השונים. 

זריקה של אשפה: חשוב ביותר להקפיד ולרוקן את האשפה מחוץ לבניין על מנת לא לאפשר לעכברים להימצא באזור. הקפדה על ריקון האשפה תאפשר להיות בטוחים כי העכברים לא יגיעו לאזור.

אם נקטתם בכל הפעולות ובכל זאת גיליתם עכבר בשטח של הבית, ההמלצה היא לא לנסות וללכוד את העכבר בכוחות עצמכם אלא להזמין לוכד עכברים מקצועי. רק לוכד עכברים מקצועי אשר לו הבנה רחבה בתחום לרבות סוגי העכברים השונים ויכולת לאתר את המסלול שלהם, יצליח במלאכת לכידת העכבר.

לכידה הומנית או שימוש ברעל

לוכד עכברים ברמת השרון יעשה שימוש בשיטות לכידה שונות בהתאם למקום הימצאם של העכברים ובהתאם לרמת הנגיעות. לוכד מקצועי יבצע בחינה מדוקדקת של המקום תוך איתור המסלול של העכבר ולאחר מכן יבחר את שיטת הלכידה המתאימה ביותר בהתאם למידע אשר נמצא ברשותו ותוכלו להרגיש בנוח.

כעת נפרט את השיטות השונות:

מלכודות עם פיתיונות: לוכד מקצועי יעשה שימוש במלכודות עם פיתיונות,כאשר העכבר נותר בחיים והוא אחראי על שחרורו במקומות שונים בטבע.

שימוש ברעלים: לעומת השיטה ההומנית, ניתן גם לבצע לכידה באמצעות שימוש ברעלים הגורמים למות העכבר. רוב הלוכדים עושים שימוש ברעל שאינו גורם למוות מיידי של העכבר אלא רק לאחר כמה ימים- מדובר בחומר המבוסס על ויטמין K. עם זאת, ישנו חסרון לשימוש ברעלים- השימוש ברעלים עשוי להוביל להרעלת שרשרת- בעלי חיים עשויים לאכול את העכבר המת. לוכד עכברים ימקם את הרעל בתוך תיבת האכלה הכוללת פיתיון. 

שימו לב, בין אם אתם מתלבטים בשיטה הומנית או שימוש ברעל, חשוב ביותר להקפיד ולהזמין לוכד עכברים מקצועי אשר לו רישיון בתוקף, זאת בשל העובדה כי הוא עושה שימוש בחומרים מסוכנים במסגרת עבודתו. לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה תוך מתן הסבר מקיף אודות הבחירה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים ברמת השרון

המחיר של לכידת עכבר הוא בהתאם לסריקות שנדרשו לבצע על מנת ללכוד את העכבר ובנוסף לפי שעת הקריאה ללוכד.

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו במהירות המרבית ברמת השרון, הזמן הממוצע עומד על כ-30 דקות.

חברת המדבירים שלי מספקת תעודת אחריות עם כל לכידת עכבר וגם בשאר סוגי ההדברות והלכידות.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו