לוכד עכברים בתל אביב

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בתל אביב

נתקלתם בעכבר או חולדה בדירה? זקוקים לשירותי לוכד עכברים בתל אביב? אצלנו במדבירים שלי תוכלו להיפטר מכל בעיות המכרסמים שלכם. הזמינו לוכד עכברים מקצועי מחברת ההדברה המובילה בארץ, עם שירות מקצועי ואיכותי ושימוש בציוד המתקדם ביותר בשוק. הזמינו עכשיו לוכד עכברים בתל אביב.

בעיר תל אביב ניתן לראות תנופת בנייה רבה אשר התוצאה שלה היא יציאה של עכברים ממקומות המסתור שלהם וחיפוש מקומות מסתור חדשים בבתים. כאשר חלה ירידה בטמפרטורות העכברים מחפשים להם בית נעים לשהות בו בין אם מדובר בחנות או בין אם מדובר על דירה בבניין. מכאן, חשוב ביותר לבצע לכידה של עכברים על ידי לוכד עכברים בתל אביב.

מחפשים לוכד עכברים בתל אביב? זה המקום בשבילכם
לכידות יעילות ושירות מקצועי
 עם התחייבות ללכידת העכבר או החולדה 
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בתל אביב להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בתל אביב

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בתל אביב

לכידת עכברים הוא שירות ההדברה הנפוץ בתל אביב. אנחנו במדבירים שלי מספקים שירותי לוכד עכברים בתל אביב כבר למעלה מ-15 שנה , בתקופה הזו טיפלנו במאות לכידות עכברים בתל אביב ועזרנו לתושבי תל אביב להיפטר מבעיות המכרסמים שלהם.

יצרנו טבלה הכוללת את חלק מפעולות לכידת העברים שביצענו לאחרונה בתל אביב, אופן הלכידה ומחירה:

Attention: The internal data of table “70” is corrupted!

יתרונות של לוכד עכברים בתל אביב

אם הבחנתם בעכבר בבית, הרי רצוי לקרוא לאיש מקצוע כמו לוכד עכברים בתל אביב אשר יגיע למקום ויבצע את הלכידה. ישנם יתרונות משמעותיים להזמנה של לוכד עכברים: 

איתור מסלול העכבר: לוכד עכברים מקצועי ידע לאתר את המסלול של העכבר וכך ללכוד אותו במהירות. 

פינוי העכבר מהמקום: נוסף על כך, לוכד עכברים מקצועי ידע לבצע לכידה של העכבר בצורה מקצועית ולפנותו מהמקום במהירות בשל הניסיון הרב שלו בתחום. 

בחירת המלכודת המתאימה ביותר: במסגרת עבודתו, לוכד עכברים ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר בין אם מדובר על מלכודת קפיץ הנחשבת מסוכנת במיוחד עבור אנשים שאינם לוכדי עכברים ומלכודת דבק הנחשבת אכזרית עבור עכברים ואינה מאפשרת להם לצאת מהמלכודת. 

שחרור במקום מותר: לצד המלכודות אשר מנינו, ניתן למצוא היום מלכודות ידידותיות יותר לסביבה אשר באמצעותן אפשר ללכוד את העכבר ולשחרור במקום מותר בהתאם לאישור.

לכידה של עכברים באמצעות הדברה אלקטרונית

לצד שימוש ברעל לצורך לכידה של עכברים, ניתן למצוא היום גם שיטה הכוללת הדברה ירוקה-באמצעות הדברה אלקטרונית על ידי לוכד עכברים בתל אביב. 

שימוש במכשיר המפיק רעשים: ניתן לעשות שימוש ברעשים אשר גורמים לעכברים הפרעה רבה והם בוחרים להסתלק מהמקום. 

אינה כוללת פגיעה בעכבר: מדובר על שיטה אשר אינה כוללת פגיעה בעכבר ומאפשרת רק לזהותו ולגרום לו לעזוב את המקום. כתוצאה מהרעשים אשר העכבר שומע וגורמים לו נזקים. 

שיטה יעילה ומהירה: על ידי הדברה אלקטרונית ניתן להרחיק את העכבר מהאזור במהירות האפשרית ולא לדאוג כי העכבר יהיה במקום.

ביצוע לכידה עצמאית של עכברים

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שיטות לכידה המאפשרות לאנשים לבצע לכידה של העכבר בצורה עצמאית בכוחות עצמם ולא להזעיק את השירות של לוכד עכברים מקצועי. כיום ישנן מספר שיטות שונות ללכוד את העכבר וחשוב להתעדכן בשיטות השונות. 

החלטתם לנסות וללכוד את העכבר בצורה עצמאית? כדאי לשים לב למספר נקודות חשובות: 

התייעצות עם מומחים: בבואכם לבחור מלכודת לצורך לכידה של עכבר, ההמלצה היא להתייעץ עם מומחים בתחום על מנת לבחור את המלכודת הטובה ביותר. 

יש להצמיד את המלכודת  צמוד לקיר: לאחר רכישת המלכודת, כדאי להצמיד את המלכודת לקיר ולא להניחה במרכז החדר. שימו לב, העכברים נעים בצמידות לקיר ואינם נראים במרכז החדר ולכן חשוב ביותר לעקוב אחר המסלול שלהם ולהניח את המלכודת במקום בו ניתן ללכוד אותם במהירות. 

שימוש ברעל רק על ידי לוכד מקצועי: חל איסור לעשות שימוש ברעל במסגרת הדברה עצמאית אלא רק במסגרת הזמנת שירות של לוכד עכברים בתל אביב. רק לוכד עכברים מקצועי יודע בדיוק היכן להניח את הרעל ועושה שימוש בציוד מתאים כמו כפפות בעת הנחת תיבת האכלה הכוללת בתוכה רעל. 

בחירה של המלכודת בהתאם למקום: יתרה מכך, לוכד מקצועי ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר בהתאם למקום בו מצויים העכברים במטרה ללכוד את העכברים בצורה הטובה ביותר. 

בחירת פיתיון: חשוב ביותר לבחור את הפיתיונות המתאימים ללכידת עכברים כמו למשל גבינה צהובה או למשל במבה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בתל אביב

אנו משתדלים לתת מענה מהיר ככל הניתן ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע הוא כ-30 דקות.

לוכד העכברים יגיע לבית או לעסק ויבצע סריקות במקום, יאתר וילכוד את העכבר ובמקרה הצורך יציב מלכודות במקומות הנחוצים.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו