לוכד עכברים בגבעתיים

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בגבעתיים

נתקלתם בעכברים בבית או בעסק? צריכים את שירותיו של לוכד עכברים בגבעתיים? הגעתם למקום הנכון. המדבירים שלי מספקת את כל הפתרונות לבעיות העכברים של תושבי גבעתיים. אנחנו כאן בזמינות 24/7 והגעה מהירה בשבילכם. לוכד עכברים מקצועי ויעיל עם אחריות ללכידת העכבר. הזמינו עכשיו לוכד עכברים לטיפול יסודי בבעיה.

ראיתם עכבר בבית? נציין כי עכברים פעילים בכל ימות השנה, אך כאשר הטמפרטורות עולות הם מתחילים להיות פעילים יותר. במידה וזיהיתם עכבר בבית, הרי חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולהזמין שירות של לוכד עכברים בגבעתיים. שירות לכידה מקצועי יאפשר לכם לדעת כי הלכידה בוצעה על הצד הטוב ביותר תוך שימוש בציוד מתקדם.

זקוקים ללוכד עכברים בגבעתיים? זה המקום בשבילכם
לכידות יעילות ומהירות ושירות מקצועי
 עם התחייבות מלאה ללכידת העכבר
אנו מטפלים בכל בעיות המכרסמים
החל מ-400 ש"ח
מעל 15 שנות ניסיון בתחום 
שירות בפריסה ארצית
חייגו אלינו עכשיו ולא תתחרטו 050-482-0205
עזרנו כבר למאות לקוחות בגבעתיים להיפטר מבעיית העכברים שלהם.לוכד עכברים בגבעתיים

לכידות עכברים שביצענו לאחרונה בגבעתיים

אנחנו במדבירים שלי מספקים מגוון שירותי הדברת מכרסמים בפריסה ארצית, אחד השירותים הנפוצים הוא לוכד עכברים אותו אנו מספקים גם לתושבי גבעתיים כבר למעלה מ-15 שנים, במהלך תקופה זו ביצענו מספר רב של לכידות עכברים בעיר גבעתיים, וסייענו לתושבי העיר בעל בעיות העכברים שלהם.
לפניכם בטבלה מופיעות פעולות לכידת עכברים שביצענו לאחרונה, דרכי הפעולה שננקטו בכדי ללכוד את העכבר והעלות הסופית של אותו שירות:

Attention: The internal data of table “81” is corrupted!

לכידה עצמאית של עכברים

הבחנתם בעכברים  ואתם מתלבטים האם כדאי לבצע לכידה עצמאית? יש יתרונות וחסרונות לפעולה עצמאית טרם הבחירה בשירות של לוכד עכברים בגבעתיים. מה חשוב לדעת על לכידה לבד? 

בחינה מדוקדקת של המוצרים: כיום ישנם מוצרים שונים אשר באמצעותם אפשר לבצע לכידה עצמאית של עכברים- מוצרים הנמכרים בחנויות שונות.  ישנן מלכודות ביתיות למכירה הנמכרות בחנויות שונות וניתן לעשות במלכודות שימוש תוך קריאה מפורטת של ההוראות. 

בחינת המצב: אם בבואכם לרכוש מלכודת ביתית אתם רואים כי המצב מחמיר ורמת הנגיעות גבוהה, הרי זה בדיוק המקום להיעזר בשירות לכידה מקצועי. כאשר אין באפשרותכם להתמודד עם הבעיה בכוחות עצמכם, ראוי להסתייע בשירות מקצועי. שימו לב, במידה ואתם מזהים עכבר בשעות הבוקר, הרי זה סימן לרמת נגיעות גבוהה.

מה כוללת עבודתו של לוכד עכברים מקצועי?

אין ספק כי הימצאות של עכברים בסביבה הביתית עשויה להוביל ללחץ רב מצידכם. רגע לפני שאתם מאבדים את העשתונות, יש לקרוא לגורם מקצועי במטרה ללכוד את העכברים. לוכד עכברים בגבעתיים יבצע מספר פעולות טרם הלכידה במטרה ללכוד את העכבר במהירות האפשרית וכך לאפשר לכם לחזור לשגרת החיים ללא נוכחות של עכברים בבית. 

איתור אזור הגישה של העכברים:  מתוקף תפקידו, לוכד עכברים מקצועי ידע לעקוב אחר המסלול של העכבר ולזהות את אזור הגישה ממנו העכברים מגיעים. במרבית המקרים, העכברים מגיעים מהארונות מתחת לכיור בשל איטום לקוי ויש להם גישה ישירה מהצינורות. נוסף על זאת, קיימים מקרים בהם יש מחילות בתחתית של הבניינים בהם מסתתרים עכברים. 

חלונות פתוחים: במצב בו החלונות פתוחים במשך הלילה, העכברים יכולים להגיע כתוצאה מפתיחת החלונות. 

בחירת מלכודת מתאימה: במסגרת עבודתו של לוכד עכברים עליו לבחור את המלכודת המתאימה ביותר, כאשר איכות המלכודת משתנה בהתאם לסוג המלכודת. כיום ניתן להבחין בין סוגי מלכודות: מלכודת עם פיתיונות- במלכודת הנ"ל שמים פיתיונות על מנת ללכוד את העכבר בצורה מהירה ולאחר הסגירה של המלכודת משחררים את העכבר לטבע. 

מלכודת קפיץ: מדובר במלכודת פחות הומנית במסגרתה העכבר נמצא מת כמה רגעים לאחר הכניסה למלכודת. 

שימוש ברעל: נוסף על זאת, ניתן לעשות שימוש בתיבות האכלה הכוללות רעל.  הרעל אינו הורג את העכברים באופן מיידי אלא החומר הפעיל בו הוא  על ויטמין K, אשר גורם למותם של העכברים רק כמה שעות לאחר מכן.  בעת השימוש ברעל יש להביא בחשבון את העובדה כי ייתכן ותמצאו עכברים נוספים באזור ויש להיערך לפינוי פגרים של עכברים בצורה מקצועית.

כמה עולה לכידת עכברים?

לשאלה כמה עולה לכידת עכברים על ידי לוכד עכברים בגבעתיים, התשובה היא בהתאם לפרמטרים שונים ואין מדובר על מחיר זהה. הנה מספר פרמטרים לקביעת המחיר: 

היקף הנגיעות: כאשר לוכד עכברים בגבעתיים יגיע אליכם הביתה לצורך לכידה של עכברים הוא יבדוק את רמת הנגיעות- האם יש רמת נגיעות גבוהה או שמא רמת נגיעות נמוכה. 

לכידה בבניין משותף: כדאי לדעת כי עלות לכידה בבניין משותף מתחילה ממחיר של 400 ש"ח ומעלה. הלכידה נעשית באזורים משותפים של הבניין כמו למשל ביובים או פחי אשפה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בגבעתיים

אנחנו משתדלים לספק את שירותינו במהירות המרבית, הזמן הממוצע עומד על כ-30 דקות.

המחיר של לכידת עכבר משתנה בהתאם לשעה שבה הוזמן הלוכד וכמות הסריקות שנדרשו כדי לאתר את העכבר.

לקבלת ייעוץ חינם
[leadercf7 campid="5546"]
איזורי שירות
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו